Tripadvisor
Publicera
Inkorg

“Trevlig och bra service”
Omdöme om Roy's Mat & Bar

Roy's Mat & Bar
Boka bord
mån 6/4
20:00
Rankad som nr 23 av 332 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

Trevligt besök med fin utsikt. Maten ok förutom musslorna som var överkokta. Bra och omtänksam service.

Tack Staffan L

Omdömet skrevs 27 juli 2019 från mobil enhet

Vi var fem personer som beställde burgare, oxfilé och rödspätta. Tyvärr upplevde vi alla rätter som något smaklösa, fisken och burgarna var dessutom lite torra. Goda drinkar och bra service överlag. Fantastiskt läge en fin kväll som den vi var där men tyvärr höll inte maten den kvalité vi förväntade oss. Tveksamt om vi kommer att återvända.

Tack Erika O
Omdömet skrevs 27 juli 2019

Varje gång jag befinner mig i Helsingborg är ett besök på Roy's ett måste. Beställer alltid någon fiskrätt och det är alltid så gott och vällagat. Sommartid är det så mysigt och sitta ute både vid lunch och senare på kvällen.

Tack Annette S
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Roys erbjuder många goda fiskrätter som smakar superbra till priser som inte sticker ut på något sätt. Dock måste ni se till att boka om ni vill ha plats. Det enda som vi kände kunde bli bättre är om personalen är lite mer fokuserade på kunderna.

Tack ricmol2018
Omdömet skrevs 23 juli 2019

Har ätit lunch ett flertal gånger på Roys och maten är alltid fräsch, god och vällagad. Många rätter att välja på, stort salladsbord samt kaffe och kaka på maten. Mysiga sittplatser inomhus och guldläge vid kajkanten om det är fint väder. Rikligt med personal som är vänlig och ger snabb service varje gång. Lunchen kostar kring 125 kr och det är billigt med tanke på vad du får för pengarna.

Tack Mats F

Resenärer som tittade på Roy's Mat & Bar tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Roy's Mat & Bar? Berätta vad du tyckte!