Tripadvisor

mån 6/4
20:00
Rankad som nr 23 av 332 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Roys erbjuder många goda fiskrätter som smakar superbra till priser som inte sticker ut på något sätt. Dock måste ni se till att boka om ni vill ha plats. Det enda som vi kände kunde bli bättre är om personalen är lite mer fokuserade på kunderna.

Tack ricmol2018

Omdömet skrevs 23 juli 2019

Har ätit lunch ett flertal gånger på Roys och maten är alltid fräsch, god och vällagad. Många rätter att välja på, stort salladsbord samt kaffe och kaka på maten. Mysiga sittplatser inomhus och guldläge vid kajkanten om det är fint väder. Rikligt med personal som är vänlig och ger snabb service varje gång. Lunchen kostar kring 125 kr och det är billigt med tanke på vad du får för pengarna.

Tack Mats F
Omdömet skrevs 17 juli 2019 från mobil enhet

Hade bokat bord för 6 pers.
Pigg och trevlig personal visade oss till ett bra bord. Fick menyer direkt.
Hälften i sällskapet tog oxfilé och hälften fisksoppa.
Oxfilén var mör och fin , kanske aningen för länge stekt ( beställde medium) men helt ok.
Fisksoppan var krämig och god.Kunde kanske varit något varmare vid servering.
Drack rekommenderat rött resp vitt vin till maten. Utmärkt.
Personalen var genom hela kvällen alerta och trevliga!
Roys är ett säkert kort.

Tack Håkan A
Omdömet skrevs 13 juli 2019 från mobil enhet

Skön sommarkväll och vi var hungriga så vi stannade till på Roys. Vi fick bord ute. Atmosfären känns lite billig men vi testade. Vi fick menyer, vatten och bröd. Smöret i små plastförpackningar! Bättre kan ni. Vi beställde två skaldjurstoast och två fisksoppa. Toasten är bra men lite smaklösa och även fisksoppan var ok nen saknade syra och salt. Vi fick vänta lääänge på att få kontakt med servicen för att betala. Dåligt! Priset var rimligt.

Tack 243anderst
Omdömet skrevs 11 juli 2019 från mobil enhet

En ganska ljummen sommarkväll på uteserveringen i hamnen. Trevlig hamnmiljö och vänlig och uppmärksam personal fick hela sällskapet att trivas. Bra och välsmakande mat, vi åt Moules Frites, Fish & Chips samt burgare och alla var väldigt nöjda och belåtna.
Smådetaljer som saknas för en 5:a... fick in rött istället för vitt vin, öl istället för Cola, salt & peppar i riktigt tråkiga kar, ingen påfyllning av vattnet mm... men i det stora hela så Roy’s kan starkt rekommenderas och jag kommer gärna tillbaka.

Tack Happydramming

Resenärer som tittade på Roy's Mat & Bar tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Roy's Mat & Bar? Berätta vad du tyckte!