“god mat, fin miljö”
Omdöme om Roy's Mat & Bar

Roy's Mat & Bar
Boka med
Roy's Mat & Bar har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 28 av 327 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 5 augusti 2018

fick bord utan att ha bokat, under Hx tom. Gott med fisk, bra service, ingen stress, skön miljö, bra käk, mätta blev vi och tog kaffee och drink efter maten...

Tack Helsingborgaren

Omdömet skrevs 30 juli 2018 från mobil enhet

Bokade bord i sista minuten, fick bra plats och väldigt bra bemötande. Maten var supergod och bra utbud av både öl och vin. Vi var väldigt nöjda och belåtna efter vårt besök på Roys .

Tack trac692018
Omdömet skrevs 27 juli 2018 från mobil enhet

Roys erbjuder många goda fiskrätter som smakar superbra till priser som inte sticker ut på något sätt. Dock måste ni se till att boka om ni vill ha plats.

Tack ricmol2018
Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Jättegod räklåda och gratinerad hummer. Trevlig personal. Inte så bra på drinkar bara. Kommer absolut gå dit igen!

Tack Ni T
Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Besökte Roy’s för första gången när Sverige skulle möte England i VM. Mellan SM-veckans aktiviteter och matchen på storbild på Gröningen var det dags att hitta ett matställe.

Fick bord på uteserveringen. Väl emottagna. Lite oklart hur matbeställningen skulle gå till. Tydligen beställning och betalning i baren. Annorlunda, förde tankarna till vägrestaurang längs E4:an.

Personalen var glad och serviceminded.

Såväl sallad som mat var god. Prisvärt.

Fint läge nere vid kajkanten. Gärna ett återbesök.

Tack Björn H

Resenärer som tittade på Roy's Mat & Bar tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Roy's Mat & Bar? Berätta vad du tyckte!