“Fantastisk mat och dryck!”
Omdöme om Brentegani's

Brentegani's
Rankad som nr 36 av 342 Restauranger i Helsingborg
Kök: Italienskt

Fantastisk mat och dryck!
Temakväll Marche
Man förflyttas tillbaka till underbara Italien.
Asta gör allt för att man ska trivas och presenterar maten med inlevelse! Claus står för tillagning av denna fantastiska mat!
Vi är så nöjda, allt är så välsmakande och vällagat! Super!

Datum för besöket: september 2020
Tack agnetaselleus

Omdömet skrevs 13 juli 2020

Kanonställe! maten är väldigt bra! Dom gör det verkligen med hjärtat! Trevlig personal. ligger lite udda för folk som inte känner till området. Men verkligen värt ett besök.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Mjolf
Omdömet skrevs 2 juli 2020 från mobil enhet

Vi firade en god vän . Fick ett eget fint dukat bord i eget rum. Bra i dessa coronatider.
Drink ute , italienska goda bubblor.
Fyra rätters fredagsmeny. Lite extra före.
Goda viner i vinpaketet. Italienska av hög kvalitet.
Fräscht och gott på faten .
Personlig och trevlig service.
Ett ställe att återvända till ? Absolut

Datum för besöket: juli 2020
Tack bertil2016
Omdömet skrevs 19 maj 2020

Brentegani´s är ett fenomen. Villkorslös kärlek till italiensk mat och vin, presenteras i en miljö långt från stressig storstad!! Vi besökte dem en lördag då regionala temat var Toscana. En lång rad av enkla men synnerligen vällagade anrättningar, alla med noggrann utgångspunkt i både recept och råvara. Servicen är god och lättsam. Det känns som att komma hem till Claus och Asta Brentegani i sällskap med ca 40 andra matgäster. Alla får behaglig uppmärksamhet. Vi rekommenderar alla matintresserade att hitta vägen till Tånga bygdegård mellan Ängelholm och Höganäs.

Datum för besöket: maj 2020
Tack MikaelJ362
Omdömet skrevs 21 november 2019 från mobil enhet

Otroligt god mat i en riktigt trevlig miljö!
Goda och passande viner till maten i vinpaketet vi valde.
Hit återvänder vi gärna.

Datum för besöket: november 2019
Tack LisbethJ123

Resenärer som tittade på Brentegani's tittade också på

Helsingör, Helsingoer Municipality

Helsingborg, Skåne län

Besökt Brentegani's? Berätta vad du tyckte!