“Ett måste om man besöker ( eller bor) i Helsingborg”

Möllebacken Våffelbruk & Gästgifveri
Rankad som nr 115 av 335 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 18 september 2020

Vi åt mat- våffla med kyckling-curryröra som var fantastisk god samt vällagad paj med salladAvslutade med klassisk våffla med sylt och grädde ! Stället har fått ett otroligt lyft efter att de nya ägarna tagit över både beträffande trädgården och mysfaktor! Go personal och supergod mat, återkommer mer än gärna

Datum för besöket: september 2020
Tack sskirjo

Omdömet skrevs 27 juli 2020

Fikade och passade på att äta våfflor samtidigt. Våfflorna var utmärkt frasiga och hade god smak som vi alla gillade. Vi återkommer innom kort för nya våfflor!

Datum för besöket: juli 2020
Tack Leif N
Omdömet skrevs 22 juli 2020 från mobil enhet

Väl värt ett besök..mysigt att sitta ute och titta ut över havet och Helsingborg. Både vanliga våfflor och matiga våfflor att välja på.

Datum för besöket: juli 2020
Tack lindis76
Omdömet skrevs 29 april 2020

Kanske Helsingborgs finaste och mysigaste ställe! Så genuint, gammalt och fint. Underbar personal, oerhört fina och snälla. Och maten var wow! Vi var där på en privatfest med släkten och sen har vi ätit våfflor, maten var jättegod!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack LenaOlsson123
Omdömet skrevs 28 juni 2019 från mobil enhet

Åt en god lunch här för några år sedan och återvände för att göra så igen.
Blev tyvärr inget av det då Lunch buffén numer är borttagen... våfflor var inget vi var sugna på.
Synd, för stället är mysigt och utsikten fin.

Datum för besöket: juni 2019
1  Tack 853Mimmi

Resenärer som tittade på Möllebacken Våffelbruk & Gästgifveri tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Möllebacken Våffelbruk & Gästgifveri? Berätta vad du tyckte!