“Jul Maten”
Omdöme om Nils H.Restaurang

Nils H.Restaurang
Rankad som nr 124 av 327 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 1 april 2018

Vi hade mycket folk hemma över julen så vi bestämde oss för att göra det enkelt och beställa hela kalaset på Nils H, vi fick en komplett jul middag / lunch som räckte mer än nog för oss alla, kvalitet var hög , dock i det dyraste laget måste man ju nog säga trots allt, hade vi gått på restaurang och bjudet på Julmiddag hade det inet varit så stor skillnad OK dryck hade ju tillkommit, skulle egenttligen vilja sätta 3,5 här

Tack Jens H

Omdömet skrevs 3 februari 2018

Som alla skriver, du måste leta dig hit men när du funnit stället är det absolut värt mödan. Jag brukar äta lunch här när jag har gäster och alla jag tagit med mig har blivit mycket positivt överraskade att det finns en så här bra lunchrestaurang.
Har du aldrig provat skånsk Äggakaka så är den ett måste här. Världsklass!
Alla andra rätter håller samma höga nivå så du blir inte besviken.

Tack dacklas
Omdömet skrevs 16 december 2016 från mobil enhet

Mycket intressant. Ser ut som en lagerlokal från utsidan, beläget mitt i ett industriområde, MEN, väl inne är det hur trevligt som helst! Åt ett mycket välsmakande julbord där den ena smaken överträffade den andra. Grönkålen var exceptionellt god!

Tack JeSw72
Omdömet skrevs 26 november 2016

Ser inte mycket ut för världen när man ser utsidan. Men maten är av toppklass och service som gör att du känner dig hemma.

Tack tommyedlund
Omdömet skrevs 12 november 2016 från mobil enhet

En klassiker i Helsingborg.
Man måste känna till restaurangen, för man lär inte bara springa på den, på Berga industriområde.
Lunch bör bokad för vara säker på plats.
Äggakakan är ett måste att testa.

Man erbjuder även catering.

Tack Wazid_1

Resenärer som tittade på Nils H.Restaurang tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Nils H.Restaurang? Berätta vad du tyckte!