1 850 kr
culinder
Västerhaninge, Sverige
Prisvärt hotell centralt Helsingborg
Omdömet skrevs 29 okt. 2023
Mycket trevligt centralt beläget hotell i Helsingborg. Prisvärt! Fina rum o sköna sängar! Frukostbufféen hade det mesta man kunde önska. Trevlig personal som gjorde att vi trivdes mycket bra och rekommenderar gärna detta hotell! Ingen plats i hotellgarage men det finns gott om bra parkering på gatorna runt.
Datum för vistelsen: oktober 2023Resetyp: Reste som ett par
Standard
Läge
Service
Ser du något problem med det här omdömet?
1 167 kr
  • eDreams
  • Priceline
Visa fler hotell i Helsingborg
Omdömet skrevs 29 augusti 2023

Trevligt och mysigt hotell centralt i Helsingborg, nära till allt. Rena och fräscha rum med sköna sängar, sov som en stock. God frukostbuffé. Personalen var mycket hjälpsamma och trevliga. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack inbillning
Omdömet skrevs 27 augusti 2023 från mobil enhet

Läget och personalen får högsta betyg. Bra frukost.
Ett instängt rum med fönster mot innergården där luften tar slut. Det var svårt att sova utan fläkt trots att det var bara 15 grader där ute på natten.
Handduk med fettfläckar som påminde om ett billigt hotell i Thailand.
Duschkräm som var slut. En ofräsch känsla i rummet och i badrummet.
Det här hotellet har potential och behöver en ledning som lyfter stället innan det rasar.

Rumstips: Parkera billigt runt omkring hotellet. Vi betalade endast 110 sek från torsdag kl.18 till lördag kl.12.
Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack a2saj
Omdömet skrevs 11 juli 2023

4*. Glöm det. 3 om man skall vara snäll. Standard dubbelrum utan AC i sommarhettan. Stadsutsikten var i verkligheten mot en innegård. Gammalt hus vad allt det innebär. Dåligt städat. Stannar man mer än en natt måste man beställa städning nästa dag annars blir det ingen. Kö till frukosten. Parkeringsgarage som inte fungerar till nutidens bilar. Fungerar bara om man har en minibil.

Datum för vistelsen: juli 2023
Tack Hans R
Omdömet skrevs 30 mars 2023 från mobil enhet

Bra beläget hotell. Bra frukost i en renoverad matsal
Rummen var slitna och kändes ofräscha. Mattor i hiss och trappa hade behövt en rejäl tvätt.
Trevlig personal
Hotellet hade egen parkering vilket var bekvämt. Vid högsäsong bör man nog boka parkering.

Datum för vistelsen: mars 2023
Tack 505kajsas
Omdömet skrevs 25 februari 2023

Jag är nöjd med vistelsen i sin helhet. Rent och fräscht rum inkl. badrummet. Sängen var varken för mjuk eller hård. Frukosten var bra med olika alternativ att välja mellan. Kvällsmaten bestod av en enklare rätt inkl. sallad, bröd och pålägg. Trevligt bemötande från både personal i receptionen och frukostmatsalen.

Datum för vistelsen: februari 2023
Tack Lindas7474