1 850 kr
Helt återbetalningsbar innan lör 9 mars
Frukost ingår
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 16 augusti 2022

Rummen var väldigt fräscha, såg helt nyrenoverade ut. Sköna sängar, rymligt rum. God frukost.
Om entréer och korridorer hade varit lika fräscha som rummen, hade hotellet fått en femma i min utvärdering.

Tack Monica B
Omdömet skrevs 8 augusti 2022

Vilken besvikelse checkade in lördagen 6/8 och blev hänvisad till huset runt hörnet.
Har sällan sett ett tråkigare hotelrum som låg i en trappuppgång typ bostadslägenheter. Mycket sterilt rum med detaljer som Undertak av kontorstyp (plocktak) och öppen garderob ditställd i ett hörn.
Hade väntat mig något mycket trevlighare för 2.845:-
Dushrummet var i och för sig fräscht men här hade man inte tänkt på att hotelgäster normalt har med sig en necessär. Ingen plats för nåt sånt.
Kände mig lurad!

1  Tack thomaswU9079MS
Omdömet skrevs 2 augusti 2022 från mobil enhet

Hotellet ligger cenralt. Ganska trevliga rum. Tycker att man kunde sätta upp en hylla i badrummet så man kan ställa toalettsaker på. Frukosten var ett bra utbud ingen överraskning. Trevlig personal.
Sängen var bekväm men en kudde var stenhård.

1  Tack Elenor K
Omdömet skrevs 8 juli 2022 från mobil enhet

Fantastisk service och vänlig personal. Fräscha rum, god frukost och väldigt mysigt! Nära till allt!! Kan verkligen rekommendera detta om ni ska stanna över i Helsingborg en natt eller två. Nära från Helsingborg C också. 🌟🌟🌟🌟🌟

Datum för vistelsen: juli 2022
1  Tack mariaaQ6054BE
Omdömet skrevs 4 september 2021

Bra hotell med serviceminded personal , de större rummer var verkligen stora och det hela uppelvdes som tyst och lugnt. Bra sängar lite åt det hårda hållet. Rymligt med både bad och dusch, dock ej på det vi ursprungligen bokat, men byta upp varinga problem. Bra läge med gångavstånd till det mesta. Parkering i källare som var OK, men lite trång. Frukost var OK , bra kvalitet men lite få valmöjligheter. Inte 100% med avseende på Covid, lite trångt..

Rumstips: Annexet med egen verkar vara lite tystare med avseende på trafiken.
Datum för vistelsen: september 2021
Tack S6465COthomass