Official Site
Priceline116 US$
eDreams104 US$
Hurb118 US$
Omdömet skrevs 1 augusti 2020 från mobil enhet

Det här hotellet har en del att jobba på. Ventilationen fungerade inte och det fick vi ingen information om när vi checkade in. Tv:n fungerade dåligt och fjärrkontrollen var lagad med tejp. Garage platsen var pytteliten och kostade 195:- natten. Bra frukost, men ingen information om vad de har gjort för att Corona anpassa den. Vi åt tidigt när det inte var så mycket gäster. Väldigt liten frukost matsal. Hur gör de när hotellet är fullbokat? Hörde att de har gått ur Best Western kedjan och är nu privatägda. Det kan nog vara bra för dem. Hotellet verkade ”trött” och har som sagt mycket att ta tag i. Kommer inte att bo här igen. Det var inte värt 1400:- per natt.

Datum för vistelsen: juni 2020
Tack mariesH2113PF
Omdömet skrevs 18 juli 2020 från mobil enhet

Hotellet har ett bra läge med nära till det mesta. Bodde där för några år sedan och tyvärr känns det som om det inte skett så mycket sen dess. Rummet var lagom stort o sängarna bra. Dock var det dammigt på dörrkarmarna, duschmunstycket buckligt o trasigt, tvn gammal och bara suddig analoga kanaler.
Frukosten var väldigt trång och inget speciellt, varför serverar man frysta belgiska våfflor när det är mycket fräschare o godare med nybakat......

Datum för vistelsen: juli 2020
3  Tack Titleist9900
Omdömet skrevs 17 februari 2020

Trevligt, mycket centralt hotell med underbar frukost och sköna sängar ! Vi återkommer mer än gärna.
Gillade · Frukosten var alldeles utmärkt och läget på hotellet likaså ! Kunde inte varit bättre ! Nära till allt och mycket centralare kan man väl knappast bo i Helsingborg.

Ogillade · Den utlovade stadsutsikten kunde dock varit lite roligare ! Hade rum 14 i annexet som låg mot en bakgård men det spelade i och för sig ingen roll. Vi var inte där för att sitta och kolla ut genom fönstret.
Ganska kallt i badrummet dock. Saknade golvvärmen i ett annars mycket trevligt och rymligt duschrum/toalett.
Stort och rymligt hotellrum var ett plus.
Vi återkommer mer än gärna !
B-o & Lisbeth Andersson, Forsheda.

Tack B-o A
BWDuxiana, Reception på Hotell Stadsparken, svarade på det här omdömetSvarade 16 april 2020

Hej B-o & Lisbeth,

Och tusen tack för er utförliga recension. Att ni vill komma tillbaka och bo hos oss igen är det bästa betyget vi hade kunnat önska oss!

Gällande vårt läge håller jag med om att det är helt fantastiskt med gångavstånd till det mesta i centrum samtidigt som man inte behöver oroa sig för oljud på kvällar och nätter, då vi ligger på en relativt tyst gata. Jag kan även se att ni önskade ett tyst rum vid bokningstillfället och därför valde vi att tilldela just det, men nästa gång får ni mer än gärna säga till så ser vi självklart till att ni får en annan utsikt!

Varmt välkomna tillbaka till oss! /Rim

Omdömet skrevs 16 februari 2020

Hotellet ligger på en mysig gata med närhet till kvarterskrog och stadsliv. Trots närhet till större väg hördes inget in på rummet. Superiorrum rekommenderas. Cool design på badrum. Frukosten var fantastiskt.

Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack Anna S
BWDuxiana, Reception på Hotell Stadsparken, svarade på det här omdömetSvarade 8 april 2020

Hej Anna,
Och stort tack för att du tog dig tiden att recensera din vistelse hos oss! Ett av våra ledord är skön sömn och med hjälp av bl.a. fantastiska sängar och ljudisolerade fönster är vi glada över att kunna erbjuda våra gäster just det! Vi vill även att våra gäster ska få en god start på dagen och har därför fokuserat på att ta fram en hälsosam och god frukost där vi lyfter fram både personalens recept och lokala favoriter. Jag hoppas att ni vill komma tillbaka och bo hos oss snart igen! /Rim

Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Trevlig personal, sköna sängar och toppen frukost! Vi tog ett dubbelrum, är ganska litet men finns det som behövs. Dock lite dålig belysning. Frukosten väger upp allt och är supergod. Mycket hemlagat och bra utbud.

Tack Nattalainen
BWDuxiana, Reception på Hotell Stadsparken, svarade på det här omdömetSvarade 31 mars 2020

Hej,
Och stort tack för ditt omdöme! För oss är skön sömn och en god start på dagen otroligt viktigt och därför har vi lagt mycket fokus på just sängarna och frukosten. Vad roligt att du som gäst uppmärksammar och uppskattar detta! Varmt välkommen tillbaka! /Rim