“Julen”

Rankad som nr 15 av 357 Restauranger i Helsingborg
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Bokningar

Julbordet 2022 var fantastiskt bra, bra med bordsservering, lagom med allt.. varmrätt mitt i serveringen blir perfekt tajmat... nytt bra sätt att äta julbord

Datum för besöket: december 2022
1  Tack Lisen H

Omdömet skrevs 15 december 2022 från mobil enhet

Så perfekt julbord med allt som är gott i lagom portioner och allt serveras till bordet, varmrätt mellan det kalla och osten ett vinnande koncept kan bara rekommendera detta

Datum för besöket: december 2022
2  Tack JHE
Omdömet skrevs 6 november 2022 från mobil enhet

Inte så nöjda som vi brukar vara. Har varit på Ch. Foret flera gånger både som par och med goda vänner och alltid gått glada og nöjda därifrån.
Nu hade vi bjudit goda vänner hit på 5-rätters meny med tillhörande vinmeny som present med anledning av deras silverbröllop.
Maten var god som vanligt men osten serverad på samma sätt nu genom flera år, så där kanske man kunde förväntat något nytt och överraskande.
Vinmenyn var det som gjorde utslaget åt det överskuggande negativa hållet. Detta förstörde helhetsintrycket. Dels urvalet, men även mängden. Det var helt enkelt för snåla serveringar. Inte ens ett halvt glas per person. Man vågade knappt smaka på det innan den tillhörande rätten kom, för då fanns kanske inget kvar till maten….
För 495:- per person ska det finnas utrymme för lite högre klass samt mängd.

Datum för besöket: november 2022
Tack Louise0601
Omdömet skrevs 13 oktober 2022

Gott, trevligt, prisvärt. Trevlig och bra service.
Och inte minst var det lätt att få goda glutenfria alternativ.

Datum för besöket: maj 2022
Tack annavF3119TD
Omdömet skrevs 24 september 2022 från mobil enhet

När vi skulle beställa så visade det sig att förrätten var slut, klockan 19.30 på en fredag….
Efter 1 timme och 20 min så kom äntligen huvudrätten. Vi valde att betala och fortsätta vidare på annat ställe. Verkligen synd, då vi haft många fina upplevelser här tidigare!

Datum för besöket: september 2022
Tack Sara Z

Resenärer som tittade på Chateau Foret tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Chateau Foret? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.