“Allt man kan önska❤️”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 7 augusti 2022 från mobil enhet

God mat, god service och trevlig personal i mysig, ren miljö. Allt man kan önska en lördagkväll på "Tu man hand".
Dessutom gäller Idrottsrabatten
Att rekommendera. Tack så mkt

Datum för besöket: augusti 2022
Tack piahas

Omdömet skrevs 11 juli 2022 från mobil enhet

Härligt genuin mat lagad med mycket hjärta och själ. En härlig lokal som för tankarna till en mysig fransk kvarterskrog. Trevlig serviceminded personal med det där lilla extra. Oavsett om man ska gå men väninnan, maken, vännerna eller familjen så är alltid Chateau foret en av våra främsta favoriter. Favoriterna är tryffel/parmesanknytena med svampbuljong till förrätt och moules frites till huvudrätt.

Datum för besöket: juli 2022
Tack 145fannyb
Omdömet skrevs 18 juni 2022 från mobil enhet

Fantastiskt god mat och mycket trevlig och kunnig personal som gav mycket bra rekommendationer gällande dryck! Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juni 2022
Tack Peter1973Sallemark
Omdömet skrevs 29 maj 2022 från mobil enhet

Vi hade vänner nere från Stockholm och behövde fixa något snabbt ringer ner till CF och dom fixade tapas att ta med mycket bra och mycket gott

Datum för besöket: maj 2022
1  Tack JHE
Omdömet skrevs 31 december 2021 från mobil enhet

Julbordet är perfekt här inte det vanliga som svenska julbord brukar vara. Sill o tillbehör sedan väljer man en varmrätt efterser finns det lite mera julmat och till sist gottebordet perfekt för oss som tröttnat på vanliga julbord. Bra trevlig och proffsig service topp 3 i Helsingborg

Datum för besöket: december 2021
3  Tack JHE

Resenärer som tittade på Chateau Foret tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Chateau Foret? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.