“Genuin mat i mysig miljö”
Omdöme om Chateau Foret

Chateau Foret
Rankad som nr 15 av 354 Restauranger i Helsingborg
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Lunch, Frukost, Bokningar

Härligt genuin mat lagad med mycket hjärta och själ. En härlig lokal som för tankarna till en mysig fransk kvarterskrog. Trevlig serviceminded personal med det där lilla extra. Oavsett om man ska gå men väninnan, maken, vännerna eller familjen så är alltid Chateau foret en av våra främsta favoriter. Favoriterna är tryffel/parmesanknytena med svampbuljong till förrätt och moules frites till huvudrätt.

Datum för besöket: juli 2022
Tack 145fannyb

Omdömet skrevs 18 juni 2022 från mobil enhet

Fantastiskt god mat och mycket trevlig och kunnig personal som gav mycket bra rekommendationer gällande dryck! Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juni 2022
Tack Peter1973Sallemark
Omdömet skrevs 29 maj 2022 från mobil enhet

Vi hade vänner nere från Stockholm och behövde fixa något snabbt ringer ner till CF och dom fixade tapas att ta med mycket bra och mycket gott

Datum för besöket: maj 2022
1  Tack JHE
Omdömet skrevs 31 december 2021 från mobil enhet

Julbordet är perfekt här inte det vanliga som svenska julbord brukar vara. Sill o tillbehör sedan väljer man en varmrätt efterser finns det lite mera julmat och till sist gottebordet perfekt för oss som tröttnat på vanliga julbord. Bra trevlig och proffsig service topp 3 i Helsingborg

Datum för besöket: december 2021
3  Tack JHE
Omdömet skrevs 15 december 2021

Fantastisk personal som har koll på vad som serveras. Det känns som detta är en restaurang som alla trivs att arbeta på

Datum för besöket: december 2021
Tack 145christerwox

Resenärer som tittade på Chateau Foret tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Chateau Foret? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.