“Semesterveckans topp i matväg! ”
Omdöme om Chateau Foret

Chateau Foret
Rankad som nr 13 av 334 Restauranger i Helsingborg
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Väldigt trevlig miljö och en mycket serviceinriktad personal gjorde grunden för en bra middag. Ostron m gurka o jalapenjo samt musslor i en väldigt god sås säkrade resten. Goda vinrekommendationer av för mig nya viner gjorde det inte sämre. Dit åker vi gärna igen.

Datum för besöket: juli 2021
Tack peteva61

Omdömet skrevs 19 mars 2021

Säger det igen tycker att betygs systemet ör konstruerat lite fel med tanke på att man ger en restaurang 5 .. hur ska man tex värdera Frantzen , Waterside inn , Fat duck etct etc .. men Chateu foret är top 3 i Helsingborg alla kategorier. Bra liten smakfull meny, bra vin val, bra service och bra atmosfär..

Datum för besöket: mars 2021
3  Tack JHE
Omdömet skrevs 6 mars 2021 från mobil enhet

En stjärna i guide Michelin är en underdrift
Att denna kock fixar sådan mat, att dom gör detta tillsammans, ja helt fantastiskt!!
Fantastisk service och ändå känns det som att sitta hemma hos en vän.
Har inte ätit bättre mat NÅNSTANS i Helsingborg ❤️❤️

Datum för besöket: mars 2021
Tack MadeleineR285
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

En mysig restaurang med trevlig och kunnig personal. Vi åt deras 5 rättersmeny med vinpaket. Otroligt väl sammansatta kombinationer i alla rätter. Väl värt ett besök

Datum för besöket: juli 2020
Tack Jensan7605
Omdömet skrevs 24 juli 2020 från mobil enhet

Jättetrevligt bemötande av en trevlig tjej. Bra drinkar och bra mat där de tillgodosåg till dina önskemål att göra vissa ändringar av rätten. Har varit här förut och hår gärna tillbaka igen.

Datum för besöket: juli 2020
Tack miasonno

Resenärer som tittade på Chateau Foret tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Chateau Foret? Berätta vad du tyckte!