“Underbara smaker ”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Lunch, Middag, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

En mysig restaurang med trevlig och kunnig personal. Vi åt deras 5 rättersmeny med vinpaket. Otroligt väl sammansatta kombinationer i alla rätter. Väl värt ett besök

Tack Jensan7605

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Jättetrevligt bemötande av en trevlig tjej. Bra drinkar och bra mat där de tillgodosåg till dina önskemål att göra vissa ändringar av rätten. Har varit här förut och hår gärna tillbaka igen.

Tack miasonno

En på alla sätt perfekt kväll. Bästa maten, bästa servicen.
Vi var 6 personer som alla beställda olika. Snacks ankom inom 10 minuter, förrättar samtidigt till alla, även fyra olika huvudrätter ankom på samma tid. Trots fullbokat restaurang.
Förslag till passande dryck såväl med och utan alkohol följde med beställningen.
Efterrätt, kaffe och the till de som klarade av det.
Det är inte första gången vi besökte CHF, vi blir alltid positivt överraskade över matens kvalitet och kreativiteten. Vi vill fortsätta fira födelsedagar och annat på CHF och njuta

Tack famnet

Otroligt god och välkomponerad mat. Vi åt flankstek och var väldigt nöjda! Bra service och trevlig personal. Kan ha varit den bästa restaurangupplevelsen vi haft på länge. Väl värt ett besök!

Tack Johanna K
Omdömet skrevs 26 juni 2020

Fantastisk mat, fantastisk personal!!! Atmosfären supermysig! Jag ville ha kvar min mat för evigt på tallriken, bara för att smaka det om och om igen. Har varit här förut och har aldrig varit besviken. Hade vi ens kommit i närheten av sådan kunskap om mat så hade vi rullat mer än vad vi redan gör . Tack ni underbara ❤️

Datum för besöket: juni 2020
Tack MadeleineR285

Resenärer som tittade på Chateau Foret tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Chateau Foret? Berätta vad du tyckte!