“Bästa av det bästa”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Lunch, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Fantastisk mat, fantastisk personal!!! Atmosfären supermysig! Jag ville ha kvar min mat för evigt på tallriken, bara för att smaka det om och om igen. Har varit här förut och har aldrig varit besviken. Hade vi ens kommit i närheten av sådan kunskap om mat så hade vi rullat mer än vad vi redan gör . Tack ni underbara ❤️

Datum för besöket: juni 2020
Tack MadeleineR285

Ni bara måste gå hit!
Den absolut godaste råbiffen jag ätit. Mannen tog Gubbröra och vi skulle äta hälften var. Fanns inte en chans att han skulle få hälften av min råbiff! Den var magisk!
Sen fortsatte vi med flankstek och den var också fantastisk, likaså efterrätten som var marinerade jordgubbar.
Goda drinkar och gott vin. Mycket trevlig personal.
Vi kommer absolut tillbaka!!

Datum för besöket: juni 2020
Tack MalinBi
Omdömet skrevs 28 februari 2020

Fantastiskt omhändertagande av gäst! Lugnt och vägledande! Liten krog, enkel möblering - mat och dryck i centrum OCH service!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Kajsa5347
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Beställde en skånsk kalventrecote som var lite bränd och serverad med för mycket rödkål . Trevlig och omtänksam personal men tyvärr ingen speciell smakupplevelse

Datum för besöket: februari 2020
Tack Håkan P
Omdömet skrevs 25 december 2019 från mobil enhet

Vi har besökt denna familjära restaurang vid flera tillfällen och är alltid lika nöjda med både mat och service. En klar favorit av Helsingborgs alla restauranger.

Datum för besöket: december 2019
Tack madelainea2017

Resenärer som tittade på Chateau Foret tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Chateau Foret? Berätta vad du tyckte!