“Fantastisk gott!”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Lunch, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Lunch, Bokningar

Ni bara måste gå hit!
Den absolut godaste råbiffen jag ätit. Mannen tog Gubbröra och vi skulle äta hälften var. Fanns inte en chans att han skulle få hälften av min råbiff! Den var magisk!
Sen fortsatte vi med flankstek och den var också fantastisk, likaså efterrätten som var marinerade jordgubbar.
Goda drinkar och gott vin. Mycket trevlig personal.
Vi kommer absolut tillbaka!!

Datum för besöket: juni 2020
Tack MalinBi

Omdömet skrevs 28 februari 2020

Fantastiskt omhändertagande av gäst! Lugnt och vägledande! Liten krog, enkel möblering - mat och dryck i centrum OCH service!

Datum för besöket: februari 2020
Tack Kajsa5347
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Beställde en skånsk kalventrecote som var lite bränd och serverad med för mycket rödkål . Trevlig och omtänksam personal men tyvärr ingen speciell smakupplevelse

Datum för besöket: februari 2020
Tack Håkan P
Omdömet skrevs 25 december 2019 från mobil enhet

Vi har besökt denna familjära restaurang vid flera tillfällen och är alltid lika nöjda med både mat och service. En klar favorit av Helsingborgs alla restauranger.

Datum för besöket: december 2019
Tack madelainea2017
Omdömet skrevs 13 december 2019 från mobil enhet

Gott, både mat och dryck. Lite annorlunda upplägg på julbordet, men allt det goda fanns där plus lite xtra med egen knorr som var fantastiskt gott. Trevlig och serviceinriktad personal. Mysig stämning i lokalen. Rekommenderas.

Datum för besöket: december 2019
Tack 917madsh

Resenärer som tittade på Chateau Foret tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Chateau Foret? Berätta vad du tyckte!