“Överreklamerad resturang”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Lunch, Frukost, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 1 februari 2020 från mobil enhet

Beställde en skånsk kalventrecote som var lite bränd och serverad med för mycket rödkål . Trevlig och omtänksam personal men tyvärr ingen speciell smakupplevelse

Datum för besöket: februari 2020
Tack Håkan P

Omdömet skrevs 25 december 2019 från mobil enhet

Vi har besökt denna familjära restaurang vid flera tillfällen och är alltid lika nöjda med både mat och service. En klar favorit av Helsingborgs alla restauranger.

Datum för besöket: december 2019
Tack madelainea2017
Omdömet skrevs 13 december 2019 från mobil enhet

Gott, både mat och dryck. Lite annorlunda upplägg på julbordet, men allt det goda fanns där plus lite xtra med egen knorr som var fantastiskt gott. Trevlig och serviceinriktad personal. Mysig stämning i lokalen. Rekommenderas.

Datum för besöket: december 2019
Tack 917madsh
Omdömet skrevs 16 november 2019 från mobil enhet

Aldrig haft gåshud tre timmar i streck förut. Genom varierad meny går det att få bukt på både nyfikenhet och hunger.

Datum för besöket: november 2019
Tack CiaoCiaoMilli
Omdömet skrevs 13 november 2019 från mobil enhet

Startade med en av de godaste förrätter jag vet, tryffel och parmesanknyten i buljong. Fantastiskt hur de kan kombinera så många goda smaker i en förrätt!
Några i sällskapet tog lammlägg till huvudrätt, jag tog hjortfilé. Igen bra smaker men fina tillbehör och enormt bra smak! Till efterrätt blev det en typ av variation med äpple, mandelkaka och kolasås, mycket gott.
Genomgående för kvällen var fina smaker, snygga presentationer och mycket bra och kunnig service.

Datum för besöket: november 2019
Tack MartSwe

Resenärer som tittade på Chateau Foret tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Chateau Foret? Berätta vad du tyckte!