Tripadvisor
Publicera
Inkorg

“Underbar stämning och riktigt god mat!”
Omdöme om Chateau Foret

Chateau Foret
Rankad som nr 13 av 332 Restauranger i Helsingborg
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 25 december 2019 från mobil enhet

Vi har besökt denna familjära restaurang vid flera tillfällen och är alltid lika nöjda med både mat och service. En klar favorit av Helsingborgs alla restauranger.

Datum för besöket: december 2019
Tack madelainea2017

Omdömet skrevs 13 december 2019 från mobil enhet

Gott, både mat och dryck. Lite annorlunda upplägg på julbordet, men allt det goda fanns där plus lite xtra med egen knorr som var fantastiskt gott. Trevlig och serviceinriktad personal. Mysig stämning i lokalen. Rekommenderas.

Datum för besöket: december 2019
Tack 917madsh
Omdömet skrevs 16 november 2019 från mobil enhet

Aldrig haft gåshud tre timmar i streck förut. Genom varierad meny går det att få bukt på både nyfikenhet och hunger.

Datum för besöket: november 2019
Tack CiaoCiaoMilli
Omdömet skrevs 13 november 2019 från mobil enhet

Startade med en av de godaste förrätter jag vet, tryffel och parmesanknyten i buljong. Fantastiskt hur de kan kombinera så många goda smaker i en förrätt!
Några i sällskapet tog lammlägg till huvudrätt, jag tog hjortfilé. Igen bra smaker men fina tillbehör och enormt bra smak! Till efterrätt blev det en typ av variation med äpple, mandelkaka och kolasås, mycket gott.
Genomgående för kvällen var fina smaker, snygga presentationer och mycket bra och kunnig service.

Datum för besöket: november 2019
Tack MartSwe
Omdömet skrevs 23 oktober 2019 från mobil enhet

Kväll och inte så mycket folk, hade besök från England, CF är ju min favorit , bra fokuserad meny som är både kreativ , god och lagom stor..man blir mätt. Husets champagne är prisvärd

Datum för besöket: oktober 2019
1  Tack JHE

Resenärer som tittade på Chateau Foret tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Chateau Foret? Berätta vad du tyckte!