“öppet”

Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Lunch, Bokningar
Middagsalternativ: Middag, Frukost, Lunch, Bokningar
Omdömet skrevs 18 augusti 2018

Efter sommaren, Lunch perfekt med Kålpudding och ett glas Champagne, Ganska mycket folk men bra o snabb service som vanliigt.

Tack JHE

Omdömet skrevs 17 juli 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig restaurang med god mat och fantastisk service. Mysigast att gå till på kvällstid men fungerar även som ett bra lunchställe att slå sig ner på efter en shoppingrunda på stan.

1  Tack anetten2018
Omdömet skrevs 6 juli 2018 från mobil enhet

Väl värt att komma åter och åter till denna unika pärla! CF har förstått hur ren gastronomisk himmelsk njutning framkallas i en miljö där alla och jag menar ALLA kan få ett eget avslappnat utrymme och känna sig välkomna! Jag menar verkligen alla, från ensamstående med hund, vänner, kärleksstinna par och barnfamiljer. Ett kök som har din palett i huvudfokus och lägger den där extra kärleken vid varje delikat detalj, en servispersonal som ser dina behov i samma sekund som du själv märker dem och inte sällan även innan dess! Om du bor i trakten; gå hit ofta, efter över ett tiotal besök har jag aldrig lämnat platsen utan att vara 100% lycklig, vilket är högst ovanligt. Om du är på tillfälligt besök; missa definitivt inte denna fantastiska stjärna!⭐️

1  Tack Malena J
Omdömet skrevs 20 juni 2018 från mobil enhet

Mycket god mat
Trevlig bemötande
Obs går inte att beställa bord
Rekommendera detta ställe
Jag åt sparris med rökad ål
Och kroasang med mandelmassa

Tack Michael K
Omdömet skrevs 17 juni 2018 från mobil enhet

Jag tog en tugga av min förrätt bestående av knyten med tryffel och parmesan och blev helt ”blown away”. Bland det godaste jag ätit någonsin!
Innan dess hade vi fått väldigt goda bröd och varmrätten var god med väl avvägda råvaror och smaker. Trevlig och kunnig personal som dessutom rekommenderade ett fantastiskt vin. Toppklass!

Tack alaforskarin

Resenärer som tittade på Chateau Foret tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Chateau Foret? Berätta vad du tyckte!