“Otroligt bra mat och trevlig personal”
Omdöme om Eki Sushi

Eki Sushi
Rankad som nr 21 av 327 Restauranger i Helsingborg
Kök: Sushi, Japanskt
Omdömet skrevs 21 februari 2017

Receptet på ris till sushi är alltid kockens hemlighet o den delar hen aldrig med sig av. På denna sushirestaurang blir du INTE besviken. Absolut alltid perfekt tillagat och väldigt bra service. Vill du testa sushi för första gången ? Besök då Eki Sushi och du blir garanterat nöjd. Stammis.. :-)

1  Tack thobbej

Omdömet skrevs 22 januari 2017

Restaurangen är relativt liten och oansenlig utmed en smal gata, Karlsgatan, i Helsingborgs absoluta centrum. Endast 2 bord invid fönster och resterande in i lokalen. Kanske totalt 24 - 30 platser, men det kommer många och hämtar Take Away mat. I huvudsak sushi på menyn, som är relativt stor, med ett antal Menyer på olika nivåer, men också de flesta olika slags sushi som går att få. Öl- och vinrättigheter - lite men samtidigt bra utbud. Serveringen är uppmärksam och extremt vänlig och tillmötesgående. Då maten kommer in blir man positivt överraskad - japansk matkonst på riktigt bra nivå. Kan verkligen rekommendera ett besök - rimliga priser i varken dyrt eller billigt, men definitivt prisvärt!

1  Tack Stefan H
Omdömet skrevs 14 december 2016 från mobil enhet

Mysig sushirestaurang när centrum, fräscht och seriöst. Mycket nöjd med mina besök och lär återkomma.

1  Tack joakimm24
Omdömet skrevs 1 november 2016

Läste innan att servicen och maten här skulle vara dålig!
Oj så fel det var, direkt vid entren möttes vi av supertrevligt bemötande inte sämre blev det när de fick reda på att en av mina kollegor aldrig ätit sushi innan. Fina rekommendationer god service, men framför allt deras Delux menyer för 2 personer var helt fantastisk. Detta ställa vill vi verkligen rekommendera

Tack lindanX5245LW
Omdömet skrevs 30 oktober 2016 från mobil enhet

God mat och trevlig personal rekommenderas varmt bästa sushin i Skåne Bra luncher prisvärd och god kvalite.

1  Tack Annie N

Resenärer som tittade på Eki Sushi tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Eki Sushi? Berätta vad du tyckte!