“CaffeLatte”

Zoégas Café & Butik
Rankad som nr 27 av 357 Restauranger i Helsingborg
Omdömet skrevs 24 november 2022 från mobil enhet

Fick ett varmt välkomnande. Inomhusmiljön känns ombonad och mysig.
Enda minus är att utbudet av kakor är litet.

Datum för besöket: november 2022
Tack EvaB3487

Omdömet skrevs 21 augusti 2022 från mobil enhet

Här serveras underbart kaffe från Zoegas och riktigt goda kakor! Supermysigt att sitta på caféet och fika eller köpa med sig nymalet kaffe

Datum för besöket: augusti 2022
Tack Bellanisabelle
Omdömet skrevs 13 augusti 2022 från mobil enhet

Mycket trevligt och anrikt fik i Helsingborg med mycket gott kaffe, goda surdegsmackor och trevlig personal. Kan verkligen rekommendera detta ställe.

Datum för besöket: augusti 2022
1  Tack andyj732
Omdömet skrevs 26 juli 2022 från mobil enhet

Riktigt god fika, magiskt gott kaffe och riktigt bra service. Vi ser fram emot att komma tillbaka under hösten. Helt klart värt ett besök å historiska vingslag i lokalen.

Datum för besöket: juli 2022
1  Tack Coastal404905
Omdömet skrevs 9 juni 2022

När jag slog mig ner på uteserveringen visste jag inte vad jag skulle förvänta mig. Men så fick jag en krämigare cappuccino, en ljuvligare kaka (en sån som gör att man måste sluta tänka ett tag för att fokusera på det goda) och ett varmare leende än vad jag upplevt på länge. Tack för en energigivande upplevelse!

Datum för besöket: juni 2022
2  Tack KristinCharlotta

Resenärer som tittade på Zoégas Café & Butik tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Zoégas Café & Butik? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.