“Rishögsfabriken (Busfabriken)”

Busfabriken - Helsingborg
Rankad som nr 14 av 85 saker att göra i Helsingborg
Information om sevärdheten
Omdömet skrevs 31 mars 2018

Mycket är slitet eller sönder.
Toa är nästan alltid antingen NERKISSADE eller så är där en sjö av vatten på golvet.
Restaurangen har sämre standard på maten än biltemas 5kr korv (Enligt mig).
Ska man åka dit med barnen så måste man nästan vara redo att själv springa med barnen för det finns delar som är trasiga eller farliga för dom små.
Det är viktigt att man som förälder tänker på att man är där på eget ansvar.
Jag har sett många barn skada sig på busfabriken.
Barnen tycker att det är skoj där men det är låg standard.
mycket är slitet.

2  Tack Daniel S

Omdömet skrevs 25 juli 2017 från mobil enhet

Mycket skoj ställe för barn som vuxna och stort
Finns allergi anpassad mat och handikapp anpassad toalett

Tack Sandra K
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Dottern tjatade om busfabriken så vi gav med oss och åkte dit under semestern.
Mycket folk, ja det kan man ju köpa, men inga sittplatser, jätte hög ljudnivå vilket klar är förståeligt med så mycket folk, inga laddningsuttag för mobil eller surfplatta och vi fick vänta i en hel timme på den mycket avancerade maten.... barnpannkakor med sylt. När vi väl fick maten så var det dessutom fel beställning och tjejen kunde inte svenska. Full kaos i köket Busfabriken har gjort sitt.
Är det högsäsong med jippo så får man bemanna där efter och med erfaren personal.. Näää sorry men tacka vet jag Leoslekland.

Tack Linda L
Omdömet skrevs 5 april 2017

Inte mycket nytt har hänt där efter öppningen. Hamburgare och korv på menyn i samma dåliga kvalitet som på några av de kända hamburgare ställen. Personalen ung och inte mycket auktoritet. Synd. Många busungar som hittar på en del utan att vuxna kan se. Konceptet är kanon men det behövs styrring.

Tack Hope1804
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

Vi besöker Busfabriken i Helsingborg mes jämna mellanrum och jag är mycket positiv till allt där. Bra utrymme för oss föräldrar att 'hänga' medan barnen leker. Det finns också en bra 'restaurang' med mat, läsk, kaffe, kakor och glass. Så klart finns det Slush-tydligen ett måste för en 7-åring!! Jag tror att allt i lek-lokalen är gratis men på några attraktioner måste du som vuxen lämna ditt körkort som deposition.

Tack jennyhanss0n

Resenärer som tittade på Busfabriken - Helsingborg tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Busfabriken - Helsingborg? Berätta vad du tyckte!