“Ett litet men trevligt ”
Omdöme om BRUTALE

BRUTALE
Rankad som nr 2 av 9 Smått och gott i Helsingborg
Kök: Pizza
Omdömet skrevs 22 februari 2020 från mobil enhet

Ett litet men trevligt ställe. Jag prövade på en sallad med getost och sötpotatishummus som smakade mycket bra och var mättande. Kollegorna som varit här tidigare var också nöjda.

Datum för besöket: februari 2020
Tack 567Turist

Omdömet skrevs 28 oktober 2019 från mobil enhet

Trevligt litet ställe väldigt öppet och ljust med stora fönster, tog bara en kaffe medans jag väntade men dom som beställde mat fick snabb service.

Datum för besöket: oktober 2019
2  Tack JHE
Omdömet skrevs 4 augusti 2019

En av dom absolut godaste pizzor jag ätit, tunn botten, krispig kant och underbart pålägg(nr21) rekommenderar ett besök

Datum för besöket: augusti 2019
Tack Gunillica
Omdömet skrevs 5 juli 2019 från mobil enhet

Läget är centralt och restaurangen väldigt fräsch. Systemet är snabbt, där man beställer och betalar i kassan, därefter sätter man sig vid valfritt ledigt bord.
Personalen är trevlig och kommunicerar med gästerna.
Maten smakade nästintill som pizza i Italien, den var fräsch med krispig botten och goda tillbehör på. Restaurangen erbjuder även sallader. De har ett stort utbud av vegetariskt och det finns även veganskt. Superfin upplevelse, rekommenderar.

Datum för besöket: juli 2019
Tack hannahlP3714YN
iamozkan, Ägare på BRUTALE, svarade på det här omdömetSvarade 6 juli 2019

Hej Hannah!

Stort tack för din fina recension. Det glädjer mig verkligen. Dagligen anstränger vi oss för att skapa en trevlig mat- och serviceupplevelse för våra magiska gäster. Det är så kul att få höra vad ni tycker. Detta driver oss att kriga på med allt vi gör!

Tack ännu en gång!

Kaan Özkan med team.

Omdömet skrevs 3 juli 2019 från mobil enhet

Trevlig service och goda pizzor med extra frasig botten. Lokalen är ganska liten men trevlig och fräsch.

Datum för besöket: juli 2019
Tack tope70

Resenärer som tittade på BRUTALE tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt BRUTALE? Berätta vad du tyckte!