“Familjerestaurang”

Italy house
Rankad som nr 242 av 327 Restauranger i Helsingborg
Kök: Italienskt
Omdömet skrevs 12 september 2017

Vi beställde plankstek och maten kom relativt snabbt och den var god. Däremot var det rödvin vi beställde inte gott. Vi ville bara ha varsitt glas och beställde inte en flaska. Det vinet var inte gott. Jag talade om det för servitrisen men det blev ingen större reaktion utan ungefär 'jaha'. När jag gick till WC fick jag tränga mig förbi en barnvagn. Det var en anställds barn och vi var lite villrådiga om mamman eller pappan arbetade på restaurangen eller var där som gäster. En av dem ställde sig i kassan när vi skulle betala. Som svensk är man ovan vid att (ägar)familjen sitter med på restaurangen och vi upplevde att intresset för gästerna inte var helt i fokus.

Tack annaZ9114JO

Omdömet skrevs 16 augusti 2017 från mobil enhet

Beställer vin och pizza. Vinet kommer ut i en öppnad flaska och utan möjlighet att smaka på det. Pizzan kommer ut med illaluktande musslor och det förklaras med att de tyvärr bara har svenska råvaror!!!!

Tack Marja1966
Omdömet skrevs 1 augusti 2017 från mobil enhet

Vi åt planka med ryggbiff och det smakade bra, gott italienskt rödvin förhöjde vistelsen, personalen var trevliga och snabba, en ganska enkel restaurang som man besöker igen.

Tack balbin100
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Jag beställde en ryggbiff och fick en liten smaklös köttbit med mjuka pommes. rekommenderar att inte äta där.

Tack Oliver N
Omdömet skrevs 21 juli 2017 från mobil enhet

Mat, personal och atmosfär är italiensk. Vi åt pasta med havetsläckerheter. All mat är lagad från grunden så man får vänta en stund, men det är det värt (inga Barilla pasta här)

Tack kennerths

Resenärer som tittade på Italy house tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Italy house? Berätta vad du tyckte!