“Mat, peronal, atmosfär - Toppklass!”
Omdöme om Brooklyn

Brooklyn
Rankad som nr 25 av 330 Restauranger i Helsingborg
Kök: Steakhouse
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 22 september 2018

Var här med några vänner och åt. En trevlig lokal med härlig atmosfär och verkligen trevlig personal. Burgaren jag åt, "The Classic with fries" var saftig och fin med perfekt friterade pommes. Efteråt blev det en Irish coffee som även den inte gjorde en besviken (med riktig grädde såklart).
Hit kommer jag att gå fler gånger. Kan varmt rekommenderas!

1  Tack jwestberg70

Omdömet skrevs 17 september 2018 från mobil enhet

Riktigt god hamburgare och bra service. Jag kommer definitivt att äta här nästa jag är i Helsingborg.

1  Tack TLamberg
Omdömet skrevs 16 september 2018 från mobil enhet

Mycket god burgare, pommes och chilimajo. Härliga drinkar, speciellt whisky sour, och en förstklassig service.

Tack Carl L
Omdömet skrevs 15 september 2018 från mobil enhet

JätteGod mat, väldigt trevlig personal, restaurangens personalen hade även väldigt bra service och såg till så man kände sig välkommen

Tack amanda f
Omdömet skrevs 15 september 2018

Fantastisk personal, Trevlig miljö samt intressant att kunna se deras köttkyl där de hängmörar sitt kött, som för övrigt var perfekt tillagat efter mina önskemål.

1  Tack mattiaspalm1

Resenärer som tittade på Brooklyn tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Brooklyn? Berätta vad du tyckte!