“Amazing”

Kök: Steakhouse
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 8 september 2018 från mobil enhet

Fantastisk miljö. Fantastiska drinkar. God mat. Härlig personal. Vi hade det så mysigt och trevligt under hela kvällen. Jag tycker deras kött håller en hög kvalitet. Måste besökas.

Datum för besöket: september 2018
Tack Elias A

Omdömet skrevs 8 september 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig personal och riktigt hög kvalitet på köttet. Perfekt tillagning. Helsingborgs bästa steakhouse!

Datum för besöket: september 2018
Tack Markus N
Omdömet skrevs 31 augusti 2018

Ett ställe jag rekommenderar alla besöka. Allt är på topp blir bara bättre och bättre för varje gång. Maten är en stor del av höjdpunkten. Explosion av smaker!

Datum för besöket: juli 2018
Tack Timothy A
Omdömet skrevs 16 augusti 2018

Gillar inte att ta till överord. Men RIBSEN var i världsklass. På genomresa i Helsingborg och den här restaurangen fick oss att älska staden. Barnen åt hamburgare som om det inte fanns någon morgondag och frun älskade blomkålssoppan. Helsingborg, tacka Brooklyn. Nästa gång ska vi smaka av hela menyn. Hälsningar till den supeproffsiga personalen.

Datum för besöket: juli 2018
1  Tack astaifo
Omdömet skrevs 15 augusti 2018 från mobil enhet

Väldigt god mat och duktig personal som gjorde allt för att göra vår kväll till en kanonkväll.
Ett besök hör rekommenderas varmt. Ni kommer inte att ångra er.

Datum för besöket: augusti 2018
Tack sandraso726

Resenärer som tittade på Brooklyn tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Brooklyn? Berätta vad du tyckte!