“Räkmacka”
Omdöme om Fahlman's

Fahlman's
Rankad som nr 1 av 2 Efterrätter i Helsingborg

Slog till på på fredagens erbjudande och allt var gott och till belåtenhet. Solen kom fram och vi satt ute och njöt! Hoppas erbjudandet fortsätter men med olika mackor tex rostbiff eller spärra!

Datum för besöket: maj 2021
Tack SuperMita

Handlade bakelser , hemlagad choklad och räksmörgås här. Allt till mycket hög och god kvalite. Vänlig och tillmötesgående personal

Datum för besöket: maj 2021
Tack Bibbi725
Omdömet skrevs 15 april 2021 från mobil enhet

Hade glömt bort min beställning av tårta till min dotters födelsedag när jag skulle hämta ut den trots att den var gjord flera dagar i förväg med text o allt.

Datum för besöket: april 2021
Tack 770erika
Omdömet skrevs 27 februari 2021 från mobil enhet

Som förr och läget är bäst, lagom med folk och bra respekt för avstånd, 55 Sek för ebmn ost/skinka fralla o kaffe är ju väldigt bra

Datum för besöket: februari 2021
3  Tack JHE
Omdömet skrevs 21 februari 2021 från mobil enhet

Brukar vara nöjd med frukost på Fahlmans men blev väldigt besviken. Blev serverad en torr fralla utan sallad eller grönsaker. Trevlig miljö och trevlig personal.

Datum för besöket: februari 2021
Tack nillahbg

Resenärer som tittade på Fahlman's tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Fahlman's? Berätta vad du tyckte!