“Hade glömt bort min beställning till dotterns födelsedag ”
Omdöme om Fahlman's

Fahlman's
Rankad som nr 1 av 2 Efterrätter i Helsingborg
Omdömet skrevs 15 april 2021 från mobil enhet

Hade glömt bort min beställning av tårta till min dotters födelsedag när jag skulle hämta ut den trots att den var gjord flera dagar i förväg med text o allt.

Datum för besöket: april 2021
Tack 770erika

Omdömet skrevs 27 februari 2021 från mobil enhet

Som förr och läget är bäst, lagom med folk och bra respekt för avstånd, 55 Sek för ebmn ost/skinka fralla o kaffe är ju väldigt bra

Datum för besöket: februari 2021
4  Tack JHE
Omdömet skrevs 21 februari 2021 från mobil enhet

Brukar vara nöjd med frukost på Fahlmans men blev väldigt besviken. Blev serverad en torr fralla utan sallad eller grönsaker. Trevlig miljö och trevlig personal.

Datum för besöket: februari 2021
Tack nillahbg
Omdömet skrevs 14 september 2020 från mobil enhet

Centralt beläget och populärt café med det mesta man förväntas hitta på liknande fik. Vi köpte glass, lokalt framställd, mycket god.

Datum för besöket: september 2020
2  Tack FortwoMM
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

God fika mitt i stan, vänlig personal. Bakverken är välgjorda, både ser och smakar gott. Fin och stor uteplats. Vi går gärna hit igen.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack LouiseDvic

Resenärer som tittade på Fahlman's tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Fahlman's? Berätta vad du tyckte!