“Frukost ”
Omdöme om Fahlman's

Fahlman's
Rankad som nr 1 av 2 Efterrätter i Helsingborg
Omdömet skrevs 21 februari 2021 från mobil enhet

Brukar vara nöjd med frukost på Fahlmans men blev väldigt besviken. Blev serverad en torr fralla utan sallad eller grönsaker. Trevlig miljö och trevlig personal.

Datum för besöket: februari 2021
Tack nillahbg

Omdömet skrevs 14 september 2020 från mobil enhet

Centralt beläget och populärt café med det mesta man förväntas hitta på liknande fik. Vi köpte glass, lokalt framställd, mycket god.

Datum för besöket: september 2020
2  Tack FortwoMM
Omdömet skrevs 11 augusti 2020 från mobil enhet

God fika mitt i stan, vänlig personal. Bakverken är välgjorda, både ser och smakar gott. Fin och stor uteplats. Vi går gärna hit igen.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack LouiseDvic
Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Trevlig miljö med mycket gott kaffe och kaffebröd. Mycket god Budapestbakelse och Zoegakaffe. Även lunchmackor av hög kvalite

Datum för besöket: juli 2020
2  Tack Inspire796443
Omdömet skrevs 2 juli 2020

Att fika hos Fahlmans väcker minnen från bardomen på 60-70 talet. Doften och smakerna tar mig tillbaka i tiden på ett positivt vis. Gott kaffe i kopp med fat och inte i vulgära jättemuggar. Ett pluss att de serverar flera typer av minibakelser, då kan man unna sig något gott varje gång. Alltid mycket besökare så jag hoppas att Fahlmans blir kvar i många år till.

Datum för besöket: juli 2020
1  Tack Lejonbruden

Resenärer som tittade på Fahlman's tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Fahlman's? Berätta vad du tyckte!