“Vilken utsikt och trevlig personal”
Omdöme om Sillen & Makrillen

Sillen & Makrillen
Rankad som nr 5 av 335 Restauranger i Helsingborg
Kök: Fisk och skaldjur, Svenskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar

Populärt ställe så boka bord. Otrolig fin utsikt över Öresund. Det tog ca 30 minuter när vi fick in drickat vi hade beställt. Vi tog in löjrom som förrätt och till varmrätt Iberico, röding samt kalvfile. Det var god mat och trevlig personal. Rullstolsburna kan även komma hit. Dock såg jag inte om det var handikappanpassad toalett. Man har möjlighet att kunna sitta ute.

1  Tack Liza9193

Överpriser som tyvärr skuggar vistelsen. Visst det var god mat men utan det där lilla extra som de tar betalt för. Kommer inte att äta här fler gånger. Finns lika fin utsikt med mer genomtänkta priser på fler restauranger i närheten.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Scenic615890
Omdömet skrevs 7 augusti 2021

Kräsen restaurangbesökare ger high five till köket. Fin miljö, utmärkt service och en tonfisk som imponerar. Klart imponerad

Tack Z1342OBannao
Omdömet skrevs 4 augusti 2021 från mobil enhet

Som vanligt bra på sillen och makrillen. Med en solig dag så blev så klart utsikten fantastisk. Visst är det lite mer stimmigt på restaurangen än mysigt, men med den goda maten och servicen så kommer vi äter många fler gånger.

Tack Bamsemannen
Omdömet skrevs 3 augusti 2021

Maten bra men med lite udda kombinationer på tallriken. Servicen var bra och god hjälp att välja vin till maten. Kan rekommenderas.

Datum för besöket: juli 2021
Tack Ivan M

Resenärer som tittade på Sillen & Makrillen tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Sillen & Makrillen? Berätta vad du tyckte!