“Skönt häng ”

Rankad som nr 4 av 342 Restauranger i Helsingborg
Kök: Fisk och skaldjur, Svenskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar

Tog oss en god drink och njöt av solens sista strålar en fin höstdag i september.
Trevlig personal med glimten i ögat och magiskt läge vid havet.

Datum för besöket: september 2020
Tack WarmeHallen

Åh så god mat! och supergullig servitris som verkligen levererade service. Ljuvlig utsikt dessutom. Rekommenderas verkligen!

Datum för besöket: juli 2020
Tack malinnordgren
Omdömet skrevs 14 september 2020 från mobil enhet

Här har vi varit flera gånger under sommaren och aldrig har vi blivit besvikna. Fantastiska vyer, otroliga smaker och så bra service. Märks att personalen trivs med sitt jobb, alla är pigga och glada trots väder och antal gäster på restaurangen. Upplevelsen toppas med härliga Ellinor i spetsen, man blir alltid lika varmt välkomnad och fint omhändertagen av denna tjej som hovmästare. Har man extra tur får man henne som servitris! I helgen hittade vi henne bakom baren. En tjej med många talanger som alltid har glimten i ögat och alltid ger så fin service.

Tack för denna sommaren Ellinor och Sillen & Makrillen! På återseende.

Datum för besöket: september 2020
1  Tack RoJeh61
Omdömet skrevs 2 september 2020

Jag och min man var här en fredag efter jobbet. Vi beställde in en toast skagen och en tonfisk till förrätt. Tonfisken var fantastisk! Så vi beställde in en till av den. Till huvudrätt beställde jag "Dagens tavla" vilket var ugnsbakad röding, den var också fantastisk, och min man beställde in oxfilé, som också var väldigt bra. Jag fick in ett rödvin som passade utmärkt till fisken. Servicen var också väldigt bra och duktig. En lyckad kväll!

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Carina T
Omdömet skrevs 28 augusti 2020

Baserat på ett tidigare omdöme om dålig service där huvudrätten inte var bra;
Sillen och makrillen ursäktade sig och gav en generös kompensation som plåster på såren efter vårt besök där vi var missnöjda! Bevis på att detta är en seriös restaurang som bryr sig om sina kunder!

Datum för besöket: augusti 2020
1  Tack joakima921

Resenärer som tittade på Sillen & Makrillen tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Sillen & Makrillen? Berätta vad du tyckte!