“bra restutang”

Kök: Fisk och skaldjur, Svenskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Mycket bra mate i trevlig miljö. Tyvärr får du betala därefter. Maten är bra men kanske inte till 100 värd sitt pris. Men skall besökas

Datum för besöket: december 2019
Tack 599peter

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

Mycket fin resturant med enastående läge. Vi tog skaldjurstallricken som om var generös och lyxig. Trevlig personal men hade önskat bättre service.

Tack Q33ne

Fantastisk utsikt och mat. Besökt restaurangen tidigare och kommer göra det igen. Rekommenderar att ni bokar bord. Vi önskade att sitta ute så hovmästaren satte oss på väntelista och ganska snabbt fick vi bord ute med en utsikt över en fantastisk solnedgång. Trevlig serveringspersonal men upplevdes lite lätt stressade då det varit fullsatt. En perfekt romantisk kväll med min sambo.

Tack M1179WLceciliag

Besökte Sillen o Makrillen med min fru och några vänner. Blev imponerad över den kunniga och engagerade personalen. Maten var utsökt, vackert serverad och lagom mängd. Mätta och mycket nöjda lämnade vi med ett minne från en trevlig kväll. Rekomenderas

Tack Vacationer747546

Vi hade inte beställt bord men hade tur att få ett bord på en i övrigt full restaurang. Vi startade med supergoda ostron och champagne. Därefter bergtunga med mycket goda tillbehör samt torskrygg med primörer och sikrom. Säker vinrekommendation till maten. Kockarna kan verkligen sitt jobb. Konsistenser och smaker är perfekta! Servicen är vänlig, kunnig och proffsig. Gå hit!

Tack birgittahkk

Resenärer som tittade på Sillen & Makrillen tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Sillen & Makrillen? Berätta vad du tyckte!