“Middag en kall vårkväll”
Omdöme om Sillen & Makrillen

Sillen & Makrillen
Rankad som nr 2 av 329 Restauranger i Helsingborg
Kök: Fisk och skaldjur, Svenskt
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Vi åt en väldigt god middag på denna fantastiskt mysig restaurang som ligger alldeles vid strand kanten till sundet. Man fick ett väldigt trevligt bemötande av personalen och maten var fantastiskt god. Rekommenderas starkt

Tack David K

Omdömet skrevs 6 mars 2018

Fantastisk utsikt, speciellt när man kan sitta ute på altanen. God mat och trevlig service. Goda drinkar!

Tack SofiaL1190
Omdömet skrevs 5 mars 2018 från mobil enhet

Vi provade vintermenyn och den var riktigt bra. Kockarna har tagit fram en riktigt smakfull och spännande meny. Vi kände oss hela tiden sedda och uppassada av servitrisen . Ett säkert ställe helt enkelt , har hittills varit nöjd varenda gång vi varit där.

Tack Magnus Y
Omdömet skrevs 22 januari 2018

bra servise, trevlig personal , kunde sitt vin sortiment, min flickvän bestälde scalops som hon var nöjd med, jag best lamm, man fick 3 olika sorters tillagning gott å smakrikt men lammracket kunde varit lite mörare, annars ok men lite dyrt.

Tack jobbresa
Omdömet skrevs 22 januari 2018 från mobil enhet

För det mesta lämnar vi stället med mätta och belåtna magar! Bra vinlista!
Vädret påverkar besöket till viss del eftersom det finns terass som går att nyttjas vid solig o varm temperatur!
Personalen lätta att prata med, lojala med servicekänsla!

Tack Sideaskim

Resenärer som tittade på Sillen & Makrillen tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Sillen & Makrillen? Berätta vad du tyckte!