Specialpris finns tillgängligt
Bli belönad med One Key
Ingen förskottsbetalning krävs
Bli belönad med One Key
Omdömet skrevs 12 juli 2023 från mobil enhet

Rent och fint. Litet rum men allt man behövde.
Frukosten utmärkt för en bra start på dagen.
Läget perfekt i Helsingborg, lätt att nå både med bil och tåg.
Priset mycket humant. Lugnt utan störande ljud.
Skulle absolut rekommendera detta hotell till
mina vänner.
Henrik Nordström

Datum för vistelsen: juli 2023
Restyp: Reste ensam
Tack Henrik N
Hotell Linnéa, Owner på Hotell Linnéa, svarade på det här omdömetSvarade 13 juli 2023

Hej Henrik,
Tack för er recension!
Vad härligt att höra att ni trivts hos oss.
Vi blir så glada över att ni tyckte så bra om frukosten och rummet.
Varmt välkomna åter önskar vi från, Hotell Linnéa

Omdömet skrevs 1 juli 2023

Bra hotell för oss med husdjur, dock så fungerade inte Wi-Fi.
Bra frukost och mycket trevlig personal.
Hotellet ligger mycket bra till, lätt att komma till och bra parkeringsmöjligheter, nära knutpunkten och Helsingör

Datum för vistelsen: juni 2023
Omdömen sammanställs i samarbete med Best Western
Tack balbin100
Hotell Linnéa, Ägare på Hotell Linnéa, svarade på det här omdömetSvarade 3 juli 2023

Hej Albin,
Tack för er recension!
Vad härligt att ni trivts hos oss.
Vi blir så glada att höra ni tyckte så bra om frukosten och att vi erbjuder rum för resande med husdjur! Vi ber dock om ursäkt för problemet med Wifit, vi ska undersöka problemet och se till att det blir löst.
Varmt välkomna åter önskar vi från, Hotell Linnéa

Omdömet skrevs 1 juni 2023

Bra läge mitt i stan, rummet slitet och väldigt trångt, luktade avlopp i duschen och väldigt varmt rum, dörren lövtunn så man hör allt utanför som sker, frukosten ok men inte mer än så, vi kommer inte tillbaka.

Datum för vistelsen: maj 2023
Tack Patrik J
Hotell Linnéa, Owner på Hotell Linnéa, svarade på det här omdömetSvarade 2 juni 2023

Hej Patrik, tack för din recension!
Det var verkligen tråkigt att höra att ni inte är nöjda med er vistelse hos oss. Det rum ni bott i är en stor favorit hos många, charmigt i äldre stil, men mindre som namnet visar (Dubbelrum Mindre/Double Small). Vi renoverar ett par rum varje år och detta kommer snart på tur. Om ni pratat med personalen på plats hade vi gärna bytt rum till er. Trevligt att ni uppskattade vår centrala läge mitt i stan. Vi hoppas att ni överväger att komma tillbaka, vi har andra rumstyper som kanske passar er bättre. Ni är varmt välkomna, Vänliga hälsningar Hotell Linnéa

Omdömet skrevs 9 april 2023 från mobil enhet

Helt ok hotell för en natt. Ganska nergånget rum men nyrenoverad toalett och fräsch säng. Ligger centralt och bra. Besviken på frukosten med tanke på att hotellet är ett ”frukosthotell”. Liten och mycket enkel buffé som fylldes på sällan.

Rumstips: Nära till knutpunkten och flera restauranger. Parkering finns tillgänglig utanför hotellet, 2 timmar i taget.
Datum för vistelsen: april 2023
Tack 337matildas
Hotell Linnéa, Owner på Hotell Linnéa, svarade på det här omdömetSvarade 14 april 2023

Tack så mycket för din recension och för värdefull feedback! Ledsen att vi inte helt levt upp till dina förväntningar denna gång, vi tar med oss dina tankar kring frukosten i vårt arbete framåt. Trevligt att höra att du trivdes hos oss - Varmt välkommen igen, önskar vi på Hotell Linnéa

Omdömet skrevs 12 februari 2023

Litet familjärt och trivsamt hotell centralt i Helsingborg. Bekväma och rymliga rum, sällskapsutrymmen med litet bibliotek, frukostbuffé med lokala råvaror, gård och möjlighet att ta med hund. Kort sagt perfekt.

Datum för vistelsen: februari 2023
Tack Tina J
Hotell Linnéa, Owner på Hotell Linnéa, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2023

Tack så jättemycket för din fina recension, vi blir så glada att höra att ni trivs hos oss och hade en perfekt vistelse! Varmt välkomna snart igen, önskar vi på Hotell Linnéa