Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Booking.com101 US$
Priceline101 US$
eDreams101 US$
Travelocity101 US$
StayForLong135 US$
Omdömet skrevs 22 september 2020 från mobil enhet

Tidigare bott på Duxiania men då man inte är bw längre har jag bytt och testat Linnea, litet mysigt hotell som tar c-19 på allvar med bra städat osv, frukosten bra upplagd och fräsch, jag kommer tillbaka.

Datum för vistelsen: september 2020
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack Patrik J
Hotell Linnéa, Ägare på Hotell Linnea, Sure Hotel Collection By Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 3 november 2020

Tack för er fantastisk fina recension, det gläder oss att ni har hittat till oss och att ni trivs. Önskar er varmt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 6 september 2020

detta r ett hotell som ligger några kilometer utanför Ängelholm direkt vid E6:an. men man störs inte av några ljud från vägen. Trevlig personal. Fina rum som hade morgonrock och tofflor. Det fanns även en spaavdelning. Frukosten var bra och hade det som jag behövde. Kan rekommendera detta hotellet!

Tack brittan55

Tack för ert fantastiska betyg och fina recension. Roligt att ni trivdes hos oss. Önskar er varmt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 19 augusti 2020

Små rum man fick knappt plats med väskan, ingen stol som man kunde sitta på
Duschdörren öppnades inåt så man ej kunde kom in duschen och stänga dörren

Ingen personal

ej värt pengarna jämfört med andra hotell

Tack peterhnilsson
Hotell Linnéa, Ägare på Hotell Linnea, Sure Hotel Collection By Best Western, svarade på det här omdömetSvarade 20 augusti 2020

Tack för er feedback, ni har bokat ett dubbelrum mindre, beskrivning finns på rummen ni bokar. Dubbelrum Standard har dessa faciliteter ni önskade till ett lite högre pris. Våra duschdörrar går åt båda hållen, vi kommer att sätta upp en skylt på dörren som beskriver detta, tack för tipset. Vi är inte bemannade på nattetid utan har natt telefon om det är något ni önskar.
Varmt välkomna tillbaka!

Omdömet skrevs 9 augusti 2020 från mobil enhet

Hotellet är supercentral och personalen mycket trevligt. Ljudnivåerna från Järnvägsgatan var på oacceptabelt nivå tills klockan3- 4 söndag morgon. vi sov nästan inte. Det kan vara att rummen mot Prästgatan är bättre, men för det rum vi fick var priset alldeles för hög.

Tack annedG4505HR

Tack för er recension, tyvärr har trafiken i Helsingborg varit fruktansvärd under denna period. Lyckligtvis har vi rum inåt gården och nästa gång ni kommer så bokar vi in er där istället. Hoppas ni fick en trevlig vistelse i vår fina stad. Varmt välkomna tillbaka.

Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Mitt i stan men vi fick ett rum med fönster in mot gården, så det var tyst och lugnt. Rummet var litet och ganska mörkt men välstädat och bra. Fräscht badrum.
Bra frukost och framför allt så gillade vi att de arrangerat med olika sittningar och färdiga assietter med pålägg i dessa pandemitider.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Kerstin G

Tack för er feedback!

Glädjer oss att ni tyckte om vårt rum. Nästa gång föredrar jag att ni bokar ett dubbelrum standard istället för dubbelrum mindre.

Men kul att ni tyckte om vår frukost.