“Undvik maten!”

The Bishop Arms Mollberg
Rankad som nr 36 av 335 Restauranger i Helsingborg
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Maten, vi tog hamburgare. Helt ihjälkörda och svarta. Inget jag rekommenderar någon. Men drickan, som dom ska kunna på det här stället. En ny tjej i baren serverade oss fel två gånger tills vi fick nog. Tog en sista öl av den riktiga bartendern innan vi lämnade. Har haft bättre vistelser här.

Datum för besöket: februari 2020
Tack deejayalive
elitehelsingborg, Food & Beverage Manager på The Bishop Arms Mollberg, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2020

Hej Håkan A! Tack för din recension. Jag beklagar att ert besök hos oss inte nådde upp till era förväntningar. Självklart ska inte hamburgarna vara svarta och beställningar ska bli rätt. Jag hoppas att vi kan få möjligheten att välkomna er åter till vår pub igen i framtiden.

Omdömet skrevs 11 november 2019 från mobil enhet

Efter en promenad från Laröd in till sta’n var det trevligt att sitta ner här för varsin öl after walk på fredagseftermiddagen. Eftersom vi inte jobbar längre kunde vi ju inte ta after work. God Bombardier dark ale. Och damerna drack vin...

Datum för besöket: november 2019
Tack carlhenrikp

Hej Carl-Henrik P! Tack för din recension! Jag beklagar mitt sena svar men det gläder mig att läsa att ni hade ett trevligt besök hos oss! Jag hoppas vi får möjligheten att välkomna er tillbaka snart igen, på en ny After Walk.

Omdömet skrevs 17 september 2019

En trevlig bartender serverade gott Rosévin och god öl innan maten. Jag beställde pulled confiterat anklår med pommes, sallad och Briochebröd, som lät jättegott! Men det var sådär - anklåret var torrt, ingen dressing till sallad eller nåfon form av sås till maten och potatisen låg lite överallt på tallriken och Briochebrödet var några rostade brödskivor (som jag dessutom fick säga till om för dem hade kocken glömt). Maken åt en ganska seg entrecote, mer än hälften gick inte att äta.
Plus för drickan och servicen och minus för maten!

Datum för besöket: september 2019
Tack Elisabeth W

Hej Elisabeth W! Tack för din recension! Jag beklagar mitt sena svar och att ert besök hos oss inte nådde helt upp till era förväntningar. Jag hoppas att vi kan få möjligheten att välkomna er tillbaka till oss igen i framtiden, för en ny och bättre upplevelse.Ni får gärna mejla mig direkt på silvester.mujklic@elite.se.

Omdömet skrevs 12 juli 2019

mycket gott att dricka och mycket kunning personal. Kan få hjälp med att hitt nya goda sorter att prova på .

Datum för besöket: maj 2019
Tack Jorgenpersson75

Hej Jörgen Persson! Tack för din recension! Jag beklagar mitt sena svar men det gläder mig att läsa att ni hade ett trevligt besök hos oss och att ni blev trevligt bemötta av vår personal! Jag hoppas vi får möjligheten att välkomna er tillbaka snart igen.

Omdömet skrevs 9 juli 2019 från mobil enhet

Bor ofta på Elite och besöker då Bishops Arms som oftast finns i huset. Så även här. Massor av ölsorter att välja på. Dyrt men det kostar att ligga på topp. Äter fish & chips som smakar bra. Löjligt lite sås till så beställ mer av den. Inga problem att få. Trevliga bartenders som är snabba o effektiva. Söndag kväll och lugnt o fint. Stängde 22.

Datum för besöket: juli 2019
Tack gitarrguran

Hej gitarrguran! Tack för din recension! Jag beklagar mitt sena svar men det gläder mig att läsa att ni hade ett trevligt besök hos oss! Jag hoppas vi får möjligheten att välkomna er tillbaka snart igen.

Resenärer som tittade på The Bishop Arms Mollberg tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt The Bishop Arms Mollberg? Berätta vad du tyckte!