“Bar häng”

The Bishop Arms Mollberg
Rankad som nr 34 av 327 Restauranger i Helsingborg
Kök: Svenskt
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Hit gick vi efter vi hade ätit på Pinchos. För att bara fortsätta att prata och ha trevligt. Vi ville inte avsluta kvällen kl 20.00 en lördag. Kände för lite dricka till. Vi har alltid gillat denna puben och gillar deras sortiment av öl och whisky de har ofta en veckans öl och bra priser på det. Även en dagens whisky. Kan varmt rekommendera detta ställe som ett bar häng ställe.

Tack Mia H

Omdömet skrevs 27 november 2017

Vi var ett sällskap på fem personer som besökte "The Bishop Arms" den 27:e November -17. En Vanlig måndagskväll. Personalen var supertrevlig och vi fick den bästa servicen hela tiden. Jättegod mat, bra portioner och god kännedom om öl.
Vi alla kommer att komma tillbaka och vi rekomenderar detta stället varmt till alla som vill ha lite genuin pubkänsla, varvat med god mat och dryck.

Tack RichardKohler
Omdömet skrevs 16 augusti 2017

För att 7 personer skulle få sin mat samtidigt, blev 4 rätter helt kalla.
Det fanns inte många rätter att välja mellan. Men oerhört stort sortiment av ölsorter.

Tack evabA810YY
Omdömet skrevs 19 juli 2017

En fin pub i Engelsk stil.
Massor av öl och Whiskey.

Maten var bra men saknade något enklare och billigare att äta när man blir sugen på något att tugga på.
Priserna var lite höga.
Super trevlig personal.

Tack LarsR830
Omdömet skrevs 18 juni 2017 från mobil enhet

Vi gillar TBA:s lokaler och dess härliga stämning. Väl mottagna men tyvärr var den gott kryddade pullporkedliknande rätten för välstekt och alla bitar gick inte att äta.
Får dock en chans när vi känner för en gemytlig kväll med pubkrubb och en god öl - finns 100 sorter att välja på!

Tack RHOLMO

Resenärer som tittade på The Bishop Arms Mollberg tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt The Bishop Arms Mollberg? Berätta vad du tyckte!