1 190 kr
990 kr
Helt återbetalningsbar innan sön 10 mars
Ingen förskottsbetalning krävs
Omdömet skrevs 2 september 2023

Ett slitet hotell med trevlig personal. Frukosten var bra och hade det mesta som en hotellfrukost skall ha.
Ligger väldigt centralt och har bra parkerings möjligheter.
Rummen är av skiftande karaktär men det behöver verkligen en renovering.

Datum för vistelsen: augusti 2023
Tack Kenneth H
Omdömet skrevs 18 juli 2023

Jag och mina två vänner checkade in på hotellet och senare märke vi att vårat rum dels inte var städat ordentligt och dels så var taket täckt av spindlar och spindelnät. Detta försämrar upplevelsen något enormt då man som gäst alltid vill komma till ett städat och fräscht rum. Jag har dessutom försökt kontakta hotellet via Mail men inget svar där heller…vi kommer inte besöka hotell kärnan igen.

Tack Julia M
Omdömet skrevs 18 juli 2023

Det varmaste och mest kvava hotellrum jag någonsin upplevt, omöjligt att sova med temperatur omkring + 30 grader inomhus och noll syre. Skojigt och mycket högljudd trafik utanför vid stor väg. Okej frukost.

Rumstips: Boka om möjligt in mot gården.
Tack Anna L
Omdömet skrevs 17 juli 2023 från mobil enhet

Sämsta hotellet jag besökt.Slitet,nergånget.En liten billig bordsfläkt som skramlar
Ingen hotellfrukost som varken smakade ngt speciellt och inget gör ögat
Skamligt
Hotellet behöver verkligen rustas upp
Däremot trevlig tillmötesgående personal och väldigt centralt

2000kr för en natt
Helt sjukt

Tack TuulikkiiLund
Omdömet skrevs 28 april 2023

Hotellets läge är jättebra. Men det positiva stannar tyvärr där. Valde hotellet då det fått fina recensioner men vi blev väldigt besvikna. Hotellet är mycket slitet och är en unken lukt i hela hotellet. Vårt rum, ett familjerum i väl tilltagen storlek, var dåligt städat och extrasängarna, som alla var uppbäddade, hade nog stått med samma lakan i i flera veckor. I badrummet var det spindelväv i hörnen och badkarssidan hängde. Fanns en balkong till rummet som vette mot innergården. Mysigt att sätta sig där men även här var underhållet mycket dåligt, knappt så man vågade sig ut. Dock ska jag säga att frukosten var ok. Inget hotell vi återkommer till.

Datum för vistelsen: april 2023
Tack MS67739497