1 190 kr
990 kr
Helt återbetalningsbar innan sön 10 mars
Ingen förskottsbetalning krävs
Omdömet skrevs 19 augusti 2019 från mobil enhet

Helt utmärkt rum kanske något litet. Bra frukost med mycket att välja på och färskt bröd. Många olika pålägg och gott kaffe. Bra parkering dock mot tillägg. Speciellt tack till den underbart trevliga rödhåriga tjejen i receptionen. Alltid så trevlig och välkomnande. Vi kommer tillväga igen.

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack Cluddis
Omdömet skrevs 2 augusti 2019 från mobil enhet

Som sagt, läget är bäst. Parkering får beställas och finns i p- hus på gatan på baksidan av hotellet. Fick den s.k. Öresunds-sviten, högst upp på 6:e våningen,, med snedtak, öppen spis, Soffa och bord. Jättefint! Dock ocj kylskåp, men det använde vi det som fanns i konferensrummet bredvid. Hissen går bara til våning 5 så sista biten får man kånka med väskor i trappa. Frukost var fullständig och bra. Stort minus för att ac saknades, speciellt när vårt besök var i värsta värmeböljan.

Tack Rune L
Omdömet skrevs 1 augusti 2019

Bra rum, trevligt inredda (se bild), nära till stan, sevärdheter såsom Kärnan och till färjan över till Helsingör som är ett måste när man åker till Helsingborg. Bra restauranger i närheten av hotellet.

Rumstips: Parkering lite dyrt då det bara gäller över natten.
Tack naemie80
Omdömet skrevs 30 juli 2019 från mobil enhet

Mysigt litet hotell tvärs över gatan från centralstationen. Små men mysiga rum, välstädat och fräscht . Helt ok frukostbuffé med lite av varje. Stort plus att det stod en rejäl fläkt på rummet då vi var där på en av sommarens varmare dagar.
Trevlig liten bar och en uteplats där man kunde sitta även till frukost.
Perfekt för dig som bara vill ha en schysst säng att sova i.

Tack 540annikaj
Omdömet skrevs 23 juli 2019 från mobil enhet

Det bästa jag vill säga om det här hotellet är att det ligger nära centralen.
Sen var det egentligen inte nåt mer positivt.
Liiiitet rum, konstigt koskelett med horn som utsmyckning ovanför sängen, lite udda new Mexico tema i rummet. Helt oväntat och helt apart.
Kunde knappt få plats med två personers väskor och andas i rummet. Badrummet med en så pytteliten dusch, klaustrofobiskt nästan
Slitet och trött hela känslan av hotellet, inklusive reception och personal, samt frukost.
Inget på hela hotellet sa att de ens försöker, än mindre anstränger sig.

Tips: Hitta ett annat hotell.

1  Tack 775ff