Best Western Hotel Duxiana(Helsingborg)(Mycket prisvärt!)
Hotel Tornet(Helsingborg)
Hotel Maria(Helsingborg)
Clarion Grand Hotel(Helsingborg)
Clarion Hotels
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 139 US$/natt.

Hotel Helsing(Helsingborg)(Mycket prisvärt!)
Omdömet skrevs 28 oktober 2017

Det lilla rum jag fick passade perfekt för mina behov de här dagarna. Personen vid incheckningen var mycket vänlig och hjälpsam. Rummet fräscht och fint med ett skrivbord och fåtölj, badrummet likaså fint. Frukosten innebar inga överraskningar men kaffet var gott och det som brukar finnas på en frukostbuffé fanns där.
Jag hade ett rum mot en innergård där det fanns en ventilationsanläggning som var igång hela kvällen och natten, ganska störande. Den som är känslig bör be om ett rum mot gatan.
Det finns en liten bar där det går att få ett glas öl eller vin och lite snacks på kvällen, med en väldigt mysig hörna inredd som i ett bibliotek där det var trevligt att umgås med mina kollegor på kvällen.

Tips för att välja rum: Be om rum mot gatan för att slippa den konstant brusande ventilationsanläggningen på gården.
  • Bodde här: oktober 2017, reste i arbetet
Tack Luggagelostandfound
Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Centralt enkelt 2 stjärnigt hotell som har det mest nödvändiga utan charm. Nedgånget på sina ställen överlag omodernt, plottrigt & alldeles för ljust i bar/receptionsområdet. Om ni har värmeljus framme på borden, varför inte tända dom ? (Det kliade i fingrarna, skulle lätt kunna stylas om med enkla medel till det bättre.) MEN är ni ute efter ett centralt boende och inte krav på någon standard så funkar det. Vårt rum var rymligt, inget att klaga på förutom att duschvattnet rann ut över hela badrumsgolvet. Sängarna jättesköna. Frukosten god. Trevlig hjälpsam personal.

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack LenaGbg
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Personalen var mycket hjälpsam och trevlig.

Rummet var fräsch och fint men långt ifrån tyst. Hade vi inte haft öronproppar, så hade vi inte sovit många minuter. Om vi haft ett annat rum utan bullret så hade betyget var betydligt högre.
Fråga efter ett rum som inte vetter mot vägen/hamnen. Då det är tung trafik där hela natten.

Hade fin liten bastuavdelning.
Frukosten var helt ok och det fanns en innegård att sitta på.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
1  Tack Malin B
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

För 1100:- natten så tycker man att ett rent rum är det minsta man kan begära. Hela toaletten var täckt av grått damm. Kalkavlagringar på vask. Handdukar med fläckar på. Mörka persienner som var täckta av vitt damm. Och vid påpekande av detta vid utcheckningen så var det knappt en axelryckning och ett fattigt försök till ursäkt att de ska se över rutinerna. Så nej vi planerar inte att återkomma som gäster!

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
2  Tack lindh85
Omdömet skrevs 10 juli 2017

Bodde natten mellan 8/9 Juli 2017. Litet rum för 1500 kronor som va dåligt städat och personalen va definitivt inte trevliga utan verkade mest sura. Man kan definitivt förvänta sig mer för dom pengarna. Har svårt och se mig boka First Hotels igen.

• Bodde här: juli 2017, reste med vänner
1  Tack Mats H