Omdömet skrevs 2 oktober 2017 från mobil enhet

Centralt enkelt 2 stjärnigt hotell som har det mest nödvändiga utan charm. Nedgånget på sina ställen överlag omodernt, plottrigt & alldeles för ljust i bar/receptionsområdet. Om ni har värmeljus framme på borden, varför inte tända dom ? (Det kliade i fingrarna, skulle lätt kunna stylas om med enkla medel till det bättre.) MEN är ni ute efter ett centralt boende och inte krav på någon standard så funkar det. Vårt rum var rymligt, inget att klaga på förutom att duschvattnet rann ut över hela badrumsgolvet. Sängarna jättesköna. Frukosten god. Trevlig hjälpsam personal.

Bodde här: oktober 2017, reste som ett par
Tack LenaFbg
Omdömet skrevs 3 augusti 2017 från mobil enhet

Personalen var mycket hjälpsam och trevlig.

Rummet var fräsch och fint men långt ifrån tyst. Hade vi inte haft öronproppar, så hade vi inte sovit många minuter. Om vi haft ett annat rum utan bullret så hade betyget var betydligt högre.
Fråga efter ett rum som inte vetter mot vägen/hamnen. Då det är tung trafik där hela natten.

Hade fin liten bastuavdelning.
Frukosten var helt ok och det fanns en innegård att sitta på.

Bodde här: juli 2017, reste som ett par
1  Tack Malin B
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

För 1100:- natten så tycker man att ett rent rum är det minsta man kan begära. Hela toaletten var täckt av grått damm. Kalkavlagringar på vask. Handdukar med fläckar på. Mörka persienner som var täckta av vitt damm. Och vid påpekande av detta vid utcheckningen så var det knappt en axelryckning och ett fattigt försök till ursäkt att de ska se över rutinerna. Så nej vi planerar inte att återkomma som gäster!

Bodde här: juli 2017, reste med vänner
2  Tack lindh85
Omdömet skrevs 10 juli 2017

Bodde natten mellan 8/9 Juli 2017. Litet rum för 1500 kronor som va dåligt städat och personalen va definitivt inte trevliga utan verkade mest sura. Man kan definitivt förvänta sig mer för dom pengarna. Har svårt och se mig boka First Hotels igen.

• Bodde här: juli 2017, reste med vänner
2  Tack Mats H
Omdömet skrevs 4 januari 2017 från mobil enhet

Läget är kanon men service är dålig och rummen är ingen höjdare.
Först när jag kom till hotellet och skulle checka in, tittade knappt mannen upp från datorn för att välkommen en utan de först när jag kom fram till disken och sa jag ska bo här i natt.
Rummet som jag fick var väldigt kallt då det hade ett väldigt kallras från fönster då det var en stål konstruktions fönster och var håll i den så de blåste igenom.
Räckte man satt i sängen så blev man hyfsat nerkyld.
Samt hördes gatan utanför mycket men de kan man ju ha överseende med.
Mer eller mindre direkt efter jag kommit i ordning på rummet gick jag ner och frågade i receptionen om man kunde göra något åt värmen i rummet.
Fick då till svar att det inte gick då det var central värmen.
Men jag kunde få ett extra täcke.
Men hjälper ju bara om man ska behöva ligga under det hela tiden ju och inte röras i rummet ju.
Frågade om man kunde få en värme fläkt men det hade dom ingen.
Rummet var inte jätte bra städat då det var damm under sängen och i hörnorna.
Handdukarna var det fransar på som inte skulle vara där.
Handfaten var på gång att lossna från väggen.

Bodde här: november 2016, reste ensam
Tack jimpis