Hotel Kärnan
Visa priser
Gillar du att spara pengar? Vi söker igenom upp till 200 webbplatser för att hitta de lägsta priserna
Hotel Maria(Helsingborg)
Bra 3,5/5
Clarion Grand Hotel(Helsingborg)
Hotel Helsing(Helsingborg)
Comfort Hotel Helsingborg(Helsingborg)
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs juli 10 2017

Bodde natten mellan 8/9 Juli 2017. Litet rum för 1500 kronor som va dåligt städat och personalen va definitivt inte trevliga utan verkade mest sura. Man kan definitivt förvänta sig mer för dom pengarna. Har svårt och se mig boka First Hotels igen.

• Bodde här: Juli 2017, reste med vänner
1  Tack Mats H
Omdömet skrevs januari 4 2017 från mobil enhet

Läget är kanon men service är dålig och rummen är ingen höjdare.
Först när jag kom till hotellet och skulle checka in, tittade knappt mannen upp från datorn för att välkommen en utan de först när jag kom fram till disken och sa jag ska bo här i natt.
Rummet som jag fick var väldigt kallt då det hade ett väldigt kallras från fönster då det var en stål konstruktions fönster och var håll i den så de blåste igenom.
Räckte man satt i sängen så blev man hyfsat nerkyld.
Samt hördes gatan utanför mycket men de kan man ju ha överseende med.
Mer eller mindre direkt efter jag kommit i ordning på rummet gick jag ner och frågade i receptionen om man kunde göra något åt värmen i rummet.
Fick då till svar att det inte gick då det var central värmen.
Men jag kunde få ett extra täcke.
Men hjälper ju bara om man ska behöva ligga under det hela tiden ju och inte röras i rummet ju.
Frågade om man kunde få en värme fläkt men det hade dom ingen.
Rummet var inte jätte bra städat då det var damm under sängen och i hörnorna.
Handdukarna var det fransar på som inte skulle vara där.
Handfaten var på gång att lossna från väggen.

Bodde här: November 2016, reste ensam
Tack jimpis
Omdömet skrevs december 1 2016 från mobil enhet

Helt Okay.
Centralt. Smidigt att bli av med bilen i ett garage där hotellet hade platser. Wi-fi fungerade bra. Frukosten som serverade höll normal hotellstandard. Trevlig personal, rent och snyggt. Enda anmärkningen är, vill man sova ostört, boka rum mot innergården, trafiken är lite störande.

Bodde här: November 2016, reste i arbetet
Tack Jocke J
Omdömet skrevs oktober 1 2016

Perfekt läge med gångavstånd till Knutan. Rummen är ok, men i behov av renovering. Rum mot innergården är att föredra då de är ganska lyhörda. Bra frukost, behöver man frukostpåse är dock denna ganska torftig.

• Bodde här: September 2016, reste i arbetet
Tack Kristin E
Omdömet skrevs augusti 24 2016

Den manliga delen av personal var ganska barsk, men det kompenserades av den kvinnliga delen som var betydligt mer serviceminded. Rummet slitet och någorlunda städat. Fantastiskt läge med gångavstånd till färja, tåg och buss.

• Bodde här: Juli 2016, reste med familjen
Tack Snarstad