“Bästa stället i stan!”

20:00
Rankad som nr 11 av 335 Restauranger i Helsingborg
Kök: Koreanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Restaurang Koreana invigdes sommaren 2006. Koreana är en av få koreanska restauranger i Sverige och erbjuder god mat gjord på färska råvaror. Här finns rätter som väcker dina smaklökar, upplev smakerna från den koreanska grillen eller den välsmakande och mättande Bi Bim Bap. Koreana erbjuder flera varierande rätter från det koreanska köket, den mest kända är nationalrätten kimchi och är mycket väluppskattad. Välkommen och njut av det koreanska köket i en trevlig värmande miljö.

Superbra service, utsökt Koreansk mat. Vi är kötid så nöjda när vi ätit här. Servicepersonalen är vänliga och serviceminded. Prova gärna Korean BBQ!. Det är ett ställe man återkommer till!!!

Datum för besöket: september 2021
Tack Linlilj
Vivi H., Ägare på Koreana , svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Hej!
Superkul att höra att ni är nöjd med er upplevelse. Tack för ditt omdöme, det uppskattar vi verkligen!! Ni är varmt välkomna åter! Ha en fin dag!

Väldigt god mat! Trevligt bemötande av personal och verkligen prisvärt. Rekommenderas! Återkommer många gånger framöver

Tack 757zandram

Trevlig restaurang .
Maten smakade bra och det var stora portioner.
Personalen är trevlig och hjälpsam.
Första gången jag ätit koreansk mat.

Tack tomasc676

Trevlig personal och mycket god och prisvärd koreansk mat. Vi kände oss verkligen välkomna på denna restaurang där det råder familjär stämning. Kan inget annat än att rekommendera Koreana och vi kommer garanterat tillbaka nästa gång vi är i Helsingborg.

Tack sthlminmyheart
Omdömet skrevs 10 augusti 2021 från mobil enhet

Jättegod mat och trevlig personal. Åt Kimchisoppa till förrätt och tre små rätter som huvudrätt, allt supergott. Kommer garanterat tillbaka om vi besöker Helsingborg igen.

Tack 1erikp
Vivi H., Ägare på Koreana , svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2021

Hej - Härligt att du är nöjd med vår personal och maten. Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Ni är varmt välkomna åter. Ha en fin dag! :)

Resenärer som tittade på Koreana tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Koreana ? Berätta vad du tyckte!