“Utmärkt mat och service!”
Omdöme om Koreana

Koreana
Boka bord
tis 27/7
20:00
Rankad som nr 14 av 334 Restauranger i Helsingborg
Kök: Koreanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Beskrivning: Restaurang Koreana invigdes sommaren 2006. Koreana är en av få koreanska restauranger i Sverige och erbjuder god mat gjord på färska råvaror. Här finns rätter som väcker dina smaklökar, upplev smakerna från den koreanska grillen eller den välsmakande och mättande Bi Bim Bap. Koreana erbjuder flera varierande rätter från det koreanska köket, den mest kända är nationalrätten kimchi och är mycket väluppskattad. Välkommen och njut av det koreanska köket i en trevlig värmande miljö.
Omdömet skrevs för 1 vecka sedan från mobil enhet

Fantastisk mat och service värd att vänta påUppenbart mycket populärt hak som stämde väl med de recessioner vi sett innan besöket! Boka bord i förväg

Datum för besöket: juni 2021
Tack 644malinr
Vivi H., Ägare på Koreana , svarade på det här omdömetSvarade för 6 dagar sedan

Fantastiskt att höra! Vi tackar så väldigt mycket för era fina ord och önskar er varmt välkommen åter!

Omdömet skrevs 28 april 2021 från mobil enhet

Provade Bibimbap för första gången - mycket gott - trevlig personal - hit går jag gärna igen och provar andra koreanska rätter.......

Datum för besöket: april 2021
Tack 18mikaelk
Vivi H., Ägare på Koreana , svarade på det här omdömetSvarade 29 april 2021

Hej Mikael ! Tack för ditt omdöme, det glädjer oss att du är nöjd med din upplevelse. Du är varmt välkommen åter. Ha det så fint :)
/Vivi

Omdömet skrevs 20 april 2021 från mobil enhet

Mycket gott . kan verkligen rekommenderas

bra service trevlig personal och mycket mat
Vi kommer tillbaka

Datum för besöket: april 2021
Tack HedegaardHBG
Vivi H., Ägare på Koreana , svarade på det här omdömetSvarade 22 april 2021

Hej Bjarne!
Det glädjer oss att du tycker om maten och bemötandet från personalen! Tack för ditt fina omdöme. Ni är varmt välkomna åter. Ha en fortsatt fin dag!
Hälsningar,
Vivi

Omdömet skrevs 24 februari 2021

Vi är mycket nöjda med maten. Åt bl a koreanska grönsaksplättar som var helt underbart goda. Kimchi gott som alltid. Tre små rätter var också till full belåtenhet.

Datum för besöket: februari 2021
Tack biros28c
Vivi H., Ägare på Koreana , svarade på det här omdömetSvarade 25 februari 2021

Hej! Tack för ditt omdöme, det glädjer oss att ni är nöjda med maten hos oss. Ni är varmt välkomna åter. Ha en fin dag =)
Mvh, Vivi

Omdömet skrevs 7 februari 2021 från mobil enhet

Bokade bord för säkerhets skull en lördagskväll i februari men det fanns flera lediga bord ändå när vi kom. Vi fick snabbt mat och dryck. Sambon fick fel mat men tyckte inte att det gjorde någonting och sa därför inte till. Vi fick mer ris utan extra kostnad när första tog slut. Nöjda och mätta.

Datum för besöket: februari 2021
Tack MalinL_13
Vivi H., Ägare på Koreana , svarade på det här omdömetSvarade 7 februari 2021

Hej, ja, som ni märkte är det svåra tider nu för oss och det kommer inte många gäster, och inte fredag eller lördag kväll heller, men vi gör ändå alltid vårt bästa! Tack för att ni är nöjda trots det har blivit fel, ursäkta för detta. Ja, vi fyller på ris gratis här, så det är lugnt. Tack igen för att ni besökte oss, önskar er en fortsatt trevlig söndagskväll!
Med vänliga hälsningar,
Vivi

Resenärer som tittade på Koreana tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Koreana ? Berätta vad du tyckte!