“Koreanskt. Enkelt och väldigt gott. Prisvärt och snabb service ”
Omdöme om Koreana

Kök: Koreanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Mycket god vällagad koreansk mat.Trevlig personal. Bra service . Centralt. Uteservering. Bra läge utmed gatan

Datum för besöket: augusti 2020
Tack EvaBlackas
vivi_koreana, Ägare på Koreana, svarade på det här omdömetSvarade 7 augusti 2020

Tack och trevlig helg på er!

Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Beställde mat från grillen och fick in koreans bbq, med en massa tillbehör och ris för 200 SEK. Bra personal som var på tårna och engagerade i sitt arbete. En bra restaurang helt enkelt.

Tack Gustaven250
vivi_koreana, Ägare på Koreana, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2020

Tackar och trevlig sommar!

Omdömet skrevs 30 juli 2020 från mobil enhet

Jättegod mat, verkligen. Bara färska varor. Hyffsad service med tanke på corona (personalen talade/förstod Svenska).

Maten får 9.5/10. Dyrt? Nja.. mer än mcdonalds - ja. Men så är det med kvalité

Tack I3768VSmariab
vivi_koreana, Ägare på Koreana, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2020

Tack för fina ord, vi är så glada att ni tycker om vår mat, ha det så fint där!

Omdömet skrevs 28 juli 2020 från mobil enhet

Varje gång är ännu en fantastisk matupplevelse. Vällagad genuin koreansk mat. Maten är magiskt god. Personalen är fantastiskt service minded. Orkar man inte äta upp får man utan problem ta med sig resterna hem.

Tack MammaMiaeb
vivi_koreana, Ägare på Koreana, svarade på det här omdömetSvarade 31 juli 2020

Tack och ni är så välkomna:)

Omdömet skrevs 21 juli 2020

Skaldjurssopan smakar INGENTING, tre små rätter som en vanlig kinakrog, ej prisvärt!
Fattar inte de höga betygen, måste ha changerat oerhört!

Tack Lisa B
vivi_koreana, Ägare på Koreana, svarade på det här omdömetSvarade 21 juli 2020

Alla rätter passar inte alla, såklart kommer vår kock förbättra det som behövs. Tack för tips! Kanske ni kan smaka något annat om vi får en chans av er nästa gång:)
Allt gott! /Mvh, Vivi

Resenärer som tittade på Koreana tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Koreana? Berätta vad du tyckte!