“Så gott”

Kök: Koreanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs för 4 dagar sedan från mobil enhet

Jättegod mat, verkligen. Bara färska varor. Hyffsad service med tanke på corona (personalen talade/förstod Svenska).

Maten får 9.5/10. Dyrt? Nja.. mer än mcdonalds - ja. Men så är det med kvalité

Tack I3768VSmariab
vivi_koreana, Ägare på Koreana, svarade på det här omdömetSvarade för 3 dagar sedan

Tack för fina ord, vi är så glada att ni tycker om vår mat, ha det så fint där!

Omdömet skrevs för 6 dagar sedan från mobil enhet

Varje gång är ännu en fantastisk matupplevelse. Vällagad genuin koreansk mat. Maten är magiskt god. Personalen är fantastiskt service minded. Orkar man inte äta upp får man utan problem ta med sig resterna hem.

Tack MammaMiaeb

Tack och ni är så välkomna:)

Skaldjurssopan smakar INGENTING, tre små rätter som en vanlig kinakrog, ej prisvärt!
Fattar inte de höga betygen, måste ha changerat oerhört!

Tack Lisa B
vivi_koreana, Ägare på Koreana, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Alla rätter passar inte alla, såklart kommer vår kock förbättra det som behövs. Tack för tips! Kanske ni kan smaka något annat om vi får en chans av er nästa gång:)
Allt gott! /Mvh, Vivi

Omdömet skrevs 6 maj 2020

Personalen alltid lika trevlig och serviceminded, maten alltid fräsch och välsmakande med generösa portioner och atmosfären enkel men mysig. Billigt desutom!

Datum för besöket: maj 2020
Tack PetterP42
vivi_koreana, Ägare på Koreana, svarade på det här omdömetSvarade 8 maj 2020

Tack för att du besökt oss med :)

Omdömet skrevs 3 april 2020 från mobil enhet

Koreana tittar vi in hos 1-2 gånger/år men testade nu för första gången som takeaway. Beställde via Foodora, allt fungerade bra och maten levererades 15 minuter före utlovat. Smakade nästan lika gott som på plats, vi åt:
Kimchi, salladskål marinerad med vitlök och chilipeppar. Kan inte motstå att beställa extra av detta goda och heta tillbehör.
Bi Bim Bap, kokt ris, strimlat biffkött, inlagda grönsaker och ägg. Smakrikt, rikligt med grönsaker, milt kryddat.
Tre små rätter: Wokad biff/Kycklingspett/Fläskfilé i olika marinader, ris + tillbehör. Smakrikt, olika styrka i rätterna.
Genomgående bra kvalité på kött och grönsaker.
Notan inklusive hemkörning blev 409kr.

Datum för besöket: mars 2020
Tack RHOLMO

Resenärer som tittade på Koreana tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Koreana? Berätta vad du tyckte!