“Minisemester”
Omdöme om Koreana

Koreana
Boka med
Koreana har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 4 av 320 Restauranger i Helsingborg
Kök: Koreanskt
Middagsalternativ: Bokningar
Middagsalternativ: Bokningar
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Första gången med Koriansk. Mycket god mat, man kunde blanda olika rätter. Mycket servicevänlig personal.

Tack Peter J

Omdömet skrevs 22 februari 2018 från mobil enhet

Första gången vi prövade koreansk mat och blev glatt överraskade, så gott. Väldigt trevlig personal och vi rekommenderar er att besöka denna trevliga restaurang.

Tack Snusan76
Omdömet skrevs 2 januari 2018 från mobil enhet

Koreana har genom åren varit en av våra favoritrestauranger men av olika anledningar har vi inte ”hittat hit” på två år. Nu var det dags, att K. även skiftat ägare gjorde oss extra nyfikna.
Vi beställde Koreana Special och det smakade lika gott som förr. Räkor, lax, bläckfisk, kyckling, fläsk, ox i bitar. Dessa läggs i salladsblad och kompletteras med ris, kimchi + diverse grönsaker. En kulinarisk upplevelse.
Trevlig och serviceminded personal. Lokalen, liksom tidigare, lite småtråkig.
Kändes som om priserna gått upp 25-30%, Koreana Special kostar 260kr/person.

Tack RHOLMO
Omdömet skrevs 17 december 2017 från mobil enhet

Vi var 4 personer som besökte Koreana. Väldigt trevlig och omtänksam personal. Tre av oss åt olika sorters kött, fisk, skaldjur, grönsaker man lindade in i salladsblad. Själv tog jag en koreansk rätt. Soppa och Dumplings till förrätt. Allt var väldigt gott. Provade Koreansk öl till maten. Till efterrätten sjöng personalen för dottern som fyllde 25.

Tack Tord H
Omdömet skrevs 10 november 2017

Familjär, hjälpsam, kunnig och mycket trevlig personal! Vi fick hjälp att plocka ihop en fantastisk god vegetarisk middag.

Tack Per Å

Resenärer som tittade på Koreana tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Koreana? Berätta vad du tyckte!