“Alltid väldigt bra”

Rankad som nr 22 av 330 Restauranger i Helsingborg
Kök: Skandinaviskt
Omdömet skrevs 1 april 2018 från mobil enhet

Riktigt bra ställe!
God mat. Mysig stämning. Bra läge. Riktigt trevlig och personlig service. Man blir aldrig missnöjd!

Tack Jonesolvik

Omdömet skrevs 15 mars 2018

Vi beställde dagens fisk kolja, lokalen luktade redan gammal fisk, vilket gav dåliga signaler. Min gäst som inte är van att äta fisk i sitt hemland, såg lite besvärad ut och undrade om det verkligen var ok? Vi byte rätt, han fick min vegopasta som smakade mest efterrätt av pumpa. Nej fisken var inte ätbar och vi försvan snabbare än snabbt. Personalen såg mest besvärad ut som om de bara väntade på att få tallriken i ansiktet... -Aldrig mer inom Mat och Bar, stå Utom!

4  Tack Anna C
Omdömet skrevs 25 februari 2018 från mobil enhet

Det är alltid trevligt att gå på Inom. Oavsett om man bara vill ta ett glas vin eller äta middag. Avsluta gärna med att spela ett sällskapsspel som ni kan låna där. Känns verkligen som att sitta hemma hos någon, fantastisk personal!

Tack Martin W
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe i centrala Hälsingborg. Gott och vällagat.
Proffesionell och trevlig serveringspersonal

Tack tranell
Omdömet skrevs 11 januari 2018

Ramlade in på måfå. Supertrevligt, bra personal, fantastisk mat. Skånska flanksteken satt på läppen.

Tack Kristoffer P

Resenärer som tittade på Inom Mat och Bar tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Inom Mat och Bar? Berätta vad du tyckte!