“Trevligt”

Inom Mat och Bar
Rankad som nr 23 av 326 Restauranger i Helsingborg
Kök: Skandinaviskt
Omdömet skrevs 18 februari 2018 från mobil enhet

Mycket trevligt ställe i centrala Hälsingborg. Gott och vällagat.
Proffesionell och trevlig serveringspersonal

Tack tranell

Omdömet skrevs 11 januari 2018

Ramlade in på måfå. Supertrevligt, bra personal, fantastisk mat. Skånska flanksteken satt på läppen.

Tack Kristoffer P
Omdömet skrevs 17 november 2017

Har ätit lördagslunchen där vid två tillfällen. Båda har varit utomordentligt bra. Kan starkt rekommenderas.

Tack Mats111
Omdömet skrevs 5 september 2017 från mobil enhet

Musslor en måndag ? Varför inte.
Trevlig personal. Mysig miljö. Musslorna serverades i sedvanlig gryta, söta o goda med vitlöksbröd.

Tack Ingrid S
Omdömet skrevs 27 juli 2017

Jag har ätit lunch i ett par år på Inom Bar och alltid fåt en bra tallrik mat till ett bra pris. Vällagad mat med stor variation. Alltid et trevligt bemötande och en positiv inställning till justeringar i en beställning. Önskar all restauranger fungerade som Inom Bar. Bästa rekommendationerna.

Tack Finn T

Resenärer som tittade på Inom Mat och Bar tittade också på

Helsingborg, Skåne län

Besökt Inom Mat och Bar? Berätta vad du tyckte!