2 personer tittar på det här hotellet
Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Expedia.com156 US$
Priceline155 US$
Travelocity156 US$
Agoda.com156 US$
getaroom.com171 US$
Omdömet skrevs 11 april 2022

Hotellet ligger mitt i stan med bra närhet till flera restauranger. Väldigt fin och romantisk inredning. Sköna sängar och oväntat stort badrum. Väldigt trevlig atmosfär i baren. Fantastisk frukost med lagom mycket att välja på.

Tack Daydream41623449869

Hej Daydream41623449869,
Stort tack för att du tog dig tid att ge oss återkoppling på din vistelse hos oss på The Vault Hotel.
Härligt att du gillade vårt hotell och att du hade en fin vistelse hos oss.

Omdömet skrevs 11 april 2022

En speciell upplevelse väntar på The Vault Hotel. Uppmärksam service och fina rum. God och välutrustad frukost. Sängarna är underbara och ger en god natts sömn. Vackert tak i hotellreceptionen. Restaurangen bjuder på otroligt uppmärksam service. God mat och väl utvalda viner.

1  Tack Olov M

Hej Olov M,
Härligt att du gillade vårt hotell och vår restaurang att du hade en fin vistelse hos oss.

Omdömet skrevs 11 april 2022 från mobil enhet

Härlig atmosfär redan när man öppnar dörren. Personalen var välkomnande och hjälpsamma. Sköna sängar och god frukost. Precis som man vill att det ska vara på hotell. Kommer att rekommendera detta hotell och vi kommer säkert tillbaka en annan gång.

Tack 722Anne_Marie

Hej 722Anne_Marie,
Härligt att du gillade vårt hotell och att du hade en fin vistelse hos oss.

Omdömet skrevs 10 april 2022

Supertrevlig personal även denna gång vi besökte hotellet!

Precis som sist var det ett jättefint rum med härlig atmosfär, sköna täcken och kuddar!

Ganska standard frukost, inget extravagant men den är bra!

Varför jag inte lämnar 5 stjärnor denna gång är för:
- två nätter fre-sön kostade 3056 kronor vilket känns ganska pricy för att bara sova och äta frukost,
- det är ganska dåligt ljudisolerat, både från festmusik och från korridoren (vi vaknade flera gånger av förbipasserande på väg ner på tidig frukost). Även dammsugningen på lördagsmorgonen påbörjades 3 minuter innan klockan skulle ringa 9:30 och hördes ljudligt. Jag saknade därför öronproppar på rummet.
- det var dålig belysning, både i rum och i badrum
- jag saknade en sminkspegel på toaletten

Rekommenderar verkligen detta hotell!

Tack Reebbeeccka

Hej Reebbeeccka,
Vi älskar service och blir extra glad över att du har känt dig så väl bemött hos oss.

Omdömet skrevs 9 april 2022 från mobil enhet

Ert fantastiskt läckert hotell där receptionen är i baren, så fräckt! Otroligt vackra rum och härliga sängar. Väldigt trevlig personal och en härlig frukost med mycket att välja på. Vi bodde på första våningen och ut mot gatan och blev tyvärr störda ljudet från nattklubben mittemot.

Tack lottal770